דארקו קובאצ'ביץ' נורה מחוץ לביתו באתונה, המתנקשים נמלטו

דארקו קובאצ'ביץ'
דארקו קובאצ'ביץ' | Srdjan Stevanovic/Getty Images

המנהל המקצועי של נבחרות סרביה נורה מחוץ לביתו באתונה ובדרך נס רק נפגע בברכו בניסיון להתחמק ולא מהקליע עצמו, הרכב בו היו היורים נשרף וננטש

(גודל טקסט)

נס גדול ביוון הלילה (בין שלישי לרביעי). דארקו קובאצ'ביץ', כוכב העבר של נבחרת סרביה ומונטנגרו ומי שבמהלך הקריירה הגיע בשיאו ליובנטוס ואת שנותיו האחרונות בקריירה העביר בריאל סוסיאדד ובאולימפיאקוס. כיום הוא משמש כמנהל המקצועי של נבחרת סרביה, מי שעשויה להיות יריבת ישראל בפלייאוף היורו במרץ הקרוב.

מתברר כי הוא נורה במארב מתוכנן ליד ביתו ובדרך נס רק נפגע קלות בברכו בניסיון ההתחמקות מהקליע. קובאצ'ביץ' בן ה-46 נורה מאות מטרים מחוץ לביתו שבמחוז גליפאדה שבאתונה על פי הדיווחים ביוון, לאחר שבמה שנראה כמו מארב מתוכנן נעצרו לידו רכב ובו שני אנשים שירו בו. שחקן העבר זרק את עצמו על הרצפה כדי להימנע מהפגיעה ועל פי הפרסומים סובב את הברך בניסיון להציל את חייו, אולם הפגיעה היא מהנפילה ולא מהכדור. הוא נלקח מזירת האירוע לבית חולים ואילו היורים נמלטו ובשלב זה אין כל רמז על זהותם.

המשטרה החלה לסרוק את האיזור בשעות שלאחר האירוע ובאמצע הלילה נמצא הרכב של היורים כשהוא נטוש ושרוף. עוד דווח כי ככל הנראה שלא היה מדובר ברכב גנוב, מכיוון שאף תושב לא התלונן על גניבה – אבל כמובן שעל פי ההערכות הרכב לא רשום על שם המתנקשים, אלא על שם בדוי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי