ג'ון אוגו: "היה לי קשה מאוד לראות כדורגל בטלוויזיה"

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | Instagram

אקס הפועל באר שבע מצא בית חדש בערב הסעודית ובראיון ל-BBC סיפר על חצי השנה בה נותר ללא קבוצה: "רוצה לשים את הכל מאחוריי, בטוח ביכולותיי ומבטיח לעשות את הכל כדי שנישאר בליגה"

(גודל טקסט)

מעל חצי שנה מצא את עצמו ג'ון אוגו ללא קבוצה. הוא עזב את הפועל באר שבע בסיום העונה שעברה לאחר חמש שנים בבירת הנגב וחיפש אתגר חדש, כיוון בעיקר לליגות הבכירות באירופה, אבל הניגרי בן ה-31 פספס הזדמנות אחר הזדמנות, גם המעבר שנראה היה כה צפוי לטרבזונספור, שם משחק טוני וואקמה, לא יצא אל הפועל, ובסופו של דבר נחת בערב הסעודית.

בסוף השבוע האחרון שיתף הקשר תמונות שלו מאימון אל-אדאלח מתחתית הליגה בסעודיה ושעות ספורות לאחר מכן הגיעה ההודעה הרשמית על הצטרפותו. לאח-אדאלח מצפה מאבק הישרדות קשה מאוד בחודשים הבאים, לנוכח העובדה שהקבוצה מתחת לקו האדום, אבל אוגו מציב מטרות מאתגרות הרבה יותר ולא חושש להצהיר שהוא מצפה לעשות שינוי מיידי בקבוצה בשורותיה חתם עד תום העונה עם אופציה להארכת החוזה.

"זו הייתה תקופה ארוכה וקשה ומשוגעת", אמר אוגו על ששת החודשים בהן לא שיחק, "אני רוצה לשים את הכל מאחוריי ולהיות חלק מאל-אדאלח באופן מיידי. היה לי קשה מאוד לראות משחקים בטלוויזיה, לראות שחקנים אחרים משחקים, וכעת עליי להשלים פערים ולעשות את העבודה על המגרש. אני בטוח ביכולותיי ומשוכנע שהגוף שלי מוכן לקרבות שלפנינו, מבטיח לתת הכל, לדחוף ולעזור לקבוצה להישאר בליגה. אני פה רק כמה ימים, אבל אני כבר יכול לראות שלמועדון הזה יש יש את כל היכולות כדי להתחרות עם הקבוצות הטובות בערב הסעודית".


אוגו מוצג בערב הסעודית (באדיבות האתר הרשמי)

הופעת הבכורה של אוגו צפויה להיות בשבת הבאה, ב-25.1, כאשר אל-אדאלח תתארח לקרב תחתית אצל אל-איתיחאד שמדורגת במקום ה-13 עם חמש נקודות יתרון,. בין לבין קבוצתו החדשה של אוגו תארח את המדורגת במקום השני אל נסאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי