ג'ורדי קרויף מונה למאמן נבחרת אקוואדור: "מבטיח שהאוהדים יהיו גאים בנו"

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | נבחרת אקוואדור, רשמי

לאחר שכשלו בניסיון להעפיל למונדיאל ואיכזבו בקופה אמריקה האחרון, בהתאחדות בחרו במנהל הספורטיבי של מכבי ת"א לשעבר. גס: "הוא חלק מתוכנית לשדרוג הכדורגל". ההולנדי: "מודה על האמון, יחד נהיה חזקים יותר"

(גודל טקסט)
בקריית שלום זוכרים אותו כמנהל ספורטיבי ענק, האיש ששינה את מכבי תל אביב, בעוד לגבי יכולתו כמאמן יש לא מעט סימני שאלה. היום (שלישי) קיבל ג'ורדי קרויף (45) הזדמנות גדולה כאשר מונה למאמנה של נבחרת אקוואדור. על חתימתו של קרויף,  "בנו של יוהאן קרויף, אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה", כפי שתיארו בתקשורת המקומית,, הוכרז באירוע שנערך בבית הנבחרת בקיטו, בירת המדינה.
 
 
ההולנדי, כזכור, עמד על הקווים כחצי שנה ב-2017/18 וזכה עם מכבי בגביע הטוטו אך סיים את העונה בטעם מר. כמאמן צ'ונגצ'ינג ליפאן לא רשם הצלחה גדולה מדי כשבמאזנו 43 ניצחונות, 23 תוצאות תיקו ו-30 הפסדים. כעת, ינסה להחזיר את הנבחרת הדרום אמריקאית לימים טובים יותר. אקוואדור לא העפילה למונדיאל האחרון ובקופה אמריקה 2019 הודחה כבר בשלב הבתים.

נשיא ההתאחדות האקוואדורית (FEF) פרנסיסקו אגס, הבהיר כי צירופו של קרויף הוא חלק מתוכנית לשדרוג הכדורגל במדינה: "יש לנו הרבה מה לשפר בבניית דור מוכשר חדש וקירוב האוהדים לנבחרת".
 
 
קרויף, שיגיע עם צוות אימון משלו, כמובן, אמר: "אני מאוד נרגש מהאתגר החדש ומודה לפדרציה על האמון, ובמיוחד לנשיא ולמנהל הספורטיבי אנטוניו קורדון. המטרה שלי היא לשפר את הכדורגל כאן, אך זו עבודה של כולם, כי יחד אנחנו חזקים יותר. אני מבטיח שהאוהדים יהיו גאים בנבחרת".
 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי