ג'ורדי קרויף הוצג באקוודור: "אצור שילוב טוב בין ותיקים לצעירים"

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | RODRIGO BUENDIA/Afp/AFP via Getty Images

הנבחרת הדרום אמריקאית קיימה מסיבת עיתונאים ראשונה עם מאמנה החדש, אקס מכבי תל אביב, שאמר: "אנחנו צריכים לשחק עם גישה התקפית, זו הדרך ליצור מנטליות מנצחת"

(גודל טקסט)

אחרי תקופה בת מעט יותר משנה בסין כמאמנה של צ'ונגצ'ינג ליפאן, ג'ורדי קרויף מונה כזכור למאמנה של נבחרת אקוודור לפני כשלושה ימים. מי שהגיע למכבי תל אביב כמנהל מקצועי בתחילת עונת 2012/2013, הוביל אותה להצלחה כבירה ואף עמד בעצמו על הקווים בעונת 2017/2018 (בתפקיד האימון הראשון שלו) זכה למשרה יוקרתית, והיום (חמישי) הוא הוצג רשמית בנבחרת הדרום אמריקאית במסיבת עיתונאים מיוחדת. 

"יש כאן חומר שחקנים מעניין ופרויקט מרגש", אמר קרויף בתחילת דבריו. "אני אופטימי לגבי העתיד ואנסה ליצור שילוב טוב בין שחקנים צעירים לבין שחקנים ותיקים. העבודה שלנו כבר התחילה והיא תהיה יומיומית. יש כאן רצון לשינוי, גם מצד השחקנים וגם מצד ההתאחדות".


ג'ורדי קרויף נפרד ממכבי ת"א (דני מרון)

סגנון המשחק שהוא מתכנן לשחק איתו בנבחרת: "תמיד נשחק עם רצון לנצח. צריך לעלות למגרש בגישה התקפית ומנצחת. כשאתה עולה לדשא בשביל לנצח אתה יוצר מנטליות מנצחת. זה מה שאנחנו ננסה לעשות. ליהנות זה חשוב, אבל אני שאפתן ורוצה לנצח בכל משחק. ההתאחדות האקוודורית עושה צעד קדימה".


איך יסתגל לדרום אמריקה:
"בכדורגל של היום כבר אין את הגבולות של פעם. היום הכל קשור ליכולת שלך להבין את האתגר במהירות. הצלחתי להסתגל בסין ואני לא אומר שכאן יהיה קל, אבל ללא ספק יהיה פשוט יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי