בקהאם הציע לניימאר: תחתום ותצטרף אלינו בעוד עשר שנים

ניימאר
ניימאר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

השניים התראיינו לערוץ היוטיוב "Otro". בעלי קבוצת אינטר מיאמי אמר: "לאמריקה היא הזדמנות ענקית כי היא בולטת בתחומי ספורט רבים. אנחנו לא משלמים הרבה". הכוכב חייך: "סגרנו, כבר אמרתי לו שאשחק כאן יום אחד"

(גודל טקסט)

דיוויד בקהאם אמנם התעסק תמיד בדברים נוספים אבל תמיד היה גם כדורגלן ענק. האהבה של האנגלי לכדורגל לא הסתיימה ובימים אלה הוא ממשיך במרץ בפרויקט הבא של חייו – בניית קבוצת אינטר מיאמי מליגת ה-MLS. הליגה תצא לדרך בחודש הבא כמובן. כבר בינואר דווח כי בקהאם מנסה לפתות כוכבים גדולים להצטרף לקבוצתו כמו לואיס סוארס ואדינסון קבאני. בעשור האחרון כוחה של הליגה עלה עם הצטרפותם של שחקנים כמו תיירי הנרי, דויד וייה, ראול, זלאטן איברהימוביץ' ואחרים.

 
 
אתמול (שני) קיים האנגלי ראיון עם ניימאר לערוץ היוטיוב "Otro" והציע לו להצטרף לקבוצה בעוד עשר שנים. בקהאם אמר:  "לאמריקה יש הזדמנות ענקית כי יש לה הרבה ענפי ספורט אחרים בה היא בולטת, ראשונה, שנייה או שלישית. הכדורגל עכשיו צומח מהר מאוד ואני חושב שזו הזדמנות גדולה עבור אמריקה".
 
 
"אני אחתים אותך על פיסת נייר ריקה, חוזה לעוד עשר שנים (כלומר ב-2030) אבל קח בחשבון – אנחנו לא נשלם לך הרבה", אמר בקהאם. ניימאר צחק: "עשינו דיל", והוסיף: "אני זה שביקשתי לשחק בקבוצה שלו. כבר אמרתי לו שאשחק שם יום אחד".
 

בינתיים, לאחר שנעדר משני משחקי הליגה האחרונים, ניימאר, סופר את הדקות יחד עם קבוצתו לקראת שמינית גמר ליגת האלופות נגד בורוסיה דורטמונד. בשנתיים הקודמות שלו בקבוצה, ניימאר נפצע בדיוק ברגעים האלה וקבוצתו נכשלה נגד ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד. הברזילאי שרשם העונה מספר בלתי נתפס של 15 שערים ועשרה בישולים ב-18 הופעות, יקווה לשחק כבר נגד אמיין ביום שבת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי