כמו ערן זהבי: טוני וואקמה ירוויח כסף עבור כל שער ובישול

טוני וואקמה
טוני וואקמה | AFP

טרזונספור ממשיכה לשמור בצמר גפן על הכוכב הניגרי, שנמצא בכושר שיא ושוויו זינק פי ארבעה מאז שנרכש מהפועל באר שבע. המטרה: זכייה באליפות טורקיה לראשונה מאז 1984

(גודל טקסט)

עם שבעה ניצחונות ליגה בשמנת המחזורים האחרונים וכשיש לה סיכוי ממשי לזכות באליפות היסטורית, טרבזונספור החליטה לדרבן את טוני וואקמה. בטורקיה מדווחים שהקבוצה הכניסה לאחרונה סעיף מיוחד לחוזהו של הכוכב הניגרי, שירוויח בונוס בגובה 5,000 יורו עבור כל שער או בישול במדי הקבוצה, כשהמטרה היא לשמור את שחקן הכנף דרוך ככל הניתן לקראת רגעי ההכרעה של העונה.

אחרי 33 משחקים העונה בכל המסגרות, המאזן המרשים של וואקמה עומד על 12 שערים ו-11 בישולים ולאחרונה הוא זכה לבונוס בגובה 100 אלף יורו לאחר שעמד בסעיף שמבטיח לו את הסכום אם יהיה מעורב ישירות ב-19 גולים בכל המסגרות. גם בעונה שעברה אקס הפועל באר שבע קיבל בונוס דומה, לאחר שהיה מעורב ישירות ב-21 שערים (11 שערים ועשרה בישולים בכל המסגרות).

וואקמה, כזכור, נרכש על ידי טרבזונספור בקיץ 2018 תמורת כמיליון יורו ועל פי האתר הנחשב "טרנספר מרקט", שוויו כיום הוא פי ארבעה יותר – כלומר ארבעה מיליון יורו. בתום 24 מחזורים בליגה הטורקית, טרבזונספור, לה משחק חסר ביד, ניצבת במקום השני עם 48 נקודות – אחת מתחת למוליכה איסטנבול בשאקשהיר והאוהדים כבר החלו לפנטז בקול רם על אליפות ראשונה מאז 1984.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי