ממשיך להסתבך: האשק נעדר מאימוני ספרטה וביקש להתיר את חוזהו

מרטין האשק
מרטין האשק | ספרטה פראג

הקשר הצ'כי שכמעט חתם במכבי חיפה, החליט לעזוב את הקבוצה של טל בן חיים וג'ורג' מנדז'ק באופן חד צדדי. הסיבה לכך: במועדון לא הסכימו לעלות אותו בחזרה לקבוצה הראשונה

(גודל טקסט)

הליגה הצ'כית, כמו רוב הליגות ברחבי העולם מושבתת עד חודש אפריל בעקבות בהלת הקורונה, אבל נראה שמיודענו מרטין האשק שכמעט חתם במכבי חיפה, לא מעוניין לחזור למתחם האימונים של ספרטה פראג, גם כאשר המצב יחזור לשגרה.

המועדון הצ'כי שלח הודעה רשמית לאוהדיה, לפיה האשק בישר להנהלה על סיום חד צדדי של החוזה שלו ובמקביל החליט להיעדר מאימוני הקבוצה. כזכור לאחר פיצוץ המו"מ עם הירוקים, נשלח לקבוצת המילואים של ספרטה פראג ובסוף חודש פברואר האשק הציב אולטימטום לעלות בחזרה לקבוצה הראשונה. אחרי שנענה בשלילה, החליט הקשר להחרים את אימוני הקבוצה. הקבוצה מבירת צ'כיה הוסיפה כי למרות התנהגות השחקן בשבועות האחרונים, היא תמשיך לעמוד בכל ההתחייבויות החוזיות מולו.

האשק בן ה-24, הצטרף לקבוצתם של טל בן חיים וג'ורג' מנדז'ק בינואר 2019 והעונה הפך לאחד השחקנים החשובים במועדון כאשר הבקיע חמישה שערים והוסיף עוד ארבעה בישולים ב-16 הופעות, ולכן משך עניין מצד מועדונים אחרים כמו גם מכבי חיפה. אך ההתנהלות הלקויה מול קבוצתו ומול הירוקים בחודשים האחרונים ערערה את מעמדו ונראה שיעזוב את ספרטה פראג רק לאחר בוררות משפטית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי