השישייה הפותחת: מי נכנס לנבחרת של דייוויד בקהאם?

דיוויד בקהאם
דיוויד בקהאם | LOIC VENANCE/AFP via Getty Images

הבעלים של אינטר מיאמי ניצל את הפגרה ובחר את השחקנים הטובים ביותר ששיתפו איתו פעולה. זינדין דיזאן, רוברטו קרלוס ורונאלדו הברזילאי בפנים. וגם השמות המפתיעים של האנגלי

(גודל טקסט)

תמיד יהיה אפשר להתווכח על איכות הקריירה שלו, אבל דייוויד בקהאם הוא ללא ספק אחד הכדורגלנים האהובים בכל הזמנים גם בזכות לא מעט צעדים מחוץ למגרש. האנגלי שרכש את קבוצת אינטר מיאמי, חיכה בכיליון עיניים לעונת ה-MLS שנעצרה אחרי שני מחזורים בגלל משבר הקורונה וגם הוא בדיוק כמו כולנו, מקווה שהמצב יחזור לשגרה מהר ככל הניתן.

אולי בגלל זה, נזכר כדורגל העבר – ששיחק במדי מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד, מילאן ועשה גם קריירה מרשימה ב-MLS – בשחקנים הטובים ביותר ששיתפו איתו פעולה בקריירה העשירה שלו והיום (שני) בחר בקהאם את 'השישייה' שלו וסיפר כי הכדורגלן האהוב עליו בכל עמדה.

בקהאם בחר בשער את פיטר שמייכל, איתו שיתף פעולה בלא פחות מ-183 משחקים: "אני חושב שהוא היה שוער מדהים בכל ההיבטים, הוא הקדים את זמנו. היה לו משחק רגל נהדר, ידע לשחק עם הידיים והנהיג את הקבוצה בצורה הטובה ביותר".


הקדים את זמנו. פיטר שמייכל (Gettyimages)

כאשר התבקש לבחור שחקן הגנה, בקהאם לא היסס וקרא בשמו של רוברטו קרלוס: "היינו חברים מבלי להכיר זה את זה. אולי זה נשמע מוזר, אבל היה לנו חיבור מצוין עוד לפני שעברתי לריאל מדריד. הוא רק המגן השמאלי הטוב ביותר בהיסטוריה, יש לו גם אישיות מדהימה".

עוברים לקישור: מריאל מדריד בקהאם בחר במאמן הקבוצה כיום זינדין זידאן: "הוא משחק כמו רקדן, יש שחקנים מסוימים שמשלמים כרטיס רק כדי לראות אותם והוא אחד מהם".

הבחירה בנמצ'סטר יונייטד הייתה מעט מפתיעה יותר – למרות ששיחק עם ריאן גיגס ופול סקולס בחר דווקא בבריאן רובסון: "הוא היה הגיבור שלו. הוא לבש את החולצה מספר 7 במנצ'סטר יונייטד ובנבחרת אנגליה. הוא היה הקפטן של שלושת האריות ורציתי להשיג את כל מה שהוא עשה בקריירה".


בקהאם  עם זידאן ורונאלדו (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)

בקהאם התבקש לבחור גם שחקן מאינטר מיאמי, והאנגלי בג'נטלמניות הטיפוסית שלו, בחר במאמן דייגו אלונסו: "ראיתי אותו משחק שלשום והבנתי שהוא שחקן יוצא דופן. למרות שפרש עדיין יש לו כישרון גדול, הוא ממשיך להתאמן עם השחקנים והוא חייב להיות איתנו בקבוצה". בקהאם סיים את הרשימה עם החלוץ האגדי רונאלדו נאזריו ששיתף איתו פעולה בריאל מדריד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי