ג'ון אובי מיקל סירב לשחק, חוזהו בטרבזונספור הותר

ג'ון אובי מיקל
ג'ון אובי מיקל | GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images)

מוליכת הליגה הטורקית אישרה ששחקן נבחרת ניגריה סיים את דרכו במועדון, יומיים אחרי שלא שותף במשחק העונה וביקר באופן פומבי את ההחלטה להמשיך את הליגה ולא לאפשר לשחקנים לשוב למשפחותיהם

(גודל טקסט)

אחת המדינות הבודדות באירופה שעדיין לא עצרה את פעילותה היא טורקיה, שם גם השבוע התקיימו הליגות גם בכדורסל ובכדורגל. נכון שהמשחקים נערכים ללא קהל על אף שישנם חולים בודדים בקורונה במדינה, אבל השחקנים רואים את הנעשה במקביל ברחבי העולם וחוששים לבריאותם. הערב (שלישי) גם הגיעה מה שעשויה להיות נקודת מפנה.

בתחילת השבוע כבר היו מספר שחקנים שלא התייצבו למשחקי קבוצתם, זה קרה בעיקר בליגת הכדורסל, אבל הערב אחד מכוכבי טרבזונספור, ג'ון אובי מיקל שזכור בעיקר מימיו הגדולים בצ'לסי, עזב רשמית את המועדון בהחלטה משותפת. טרבזונספור, כידוע קבוצתו של טוני וואקמה שהיא גם מוליכת הטבלה בזכות הפרש שערים עדיף על פני איסטנבול בשאקשהיר אחרי שהשתיים נפגשו שלשום וסיימו ב-1:1 ששמר על סטטוס קוו, עלתה למשחק האחרון בלעדיו והערב היא אישרה את התרת חוזהו בשל סירובו לשחק.

כבר בסוף השבוע מיקל יצא בביקורת פומבית על ראשי הכדורגל הטורקי שהם מאפשרים את המשך הליגה כרגיל, גם אם המשחקים נערכים ללא קהל, כשכתב בחשבון האינסטגרם: "החיים יותר חשובים מהכדורגל. אני לא מרגיש בנוח ולא רוצה לשחק כדורגל בסיטואציה כזו. כולם צריכים לחזור הביתה למשפחות שלהם ולהיות עם האנשים שהם אוהבים בזמנים קריטיים. צריך לבטל את הליגה כשהעולם נמצא במצב קריטי כזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי