לא רק כדורגל: התחביב המוזר של רונאלדיניו בכלא בפרגוואי

רונאלדיניו
רונאלדיניו | NORBERTO DUARTE/AFP via Getty Images

ב-ESPN טוענים ששחקן העבר מעביר את זמנו בימים אלו בעבודות נגרות יחד עם אסירים נוספים. וגם: חברו של הברזילאי ביקר אותו בכלא וסיפר בכלי התקשורת: "הוא אמר לי שלעולם לא יחזור לכאן"

(גודל טקסט)

בצל משבר הקורונה, מעשיו של רונאלדיניו ואחיו בכלא בפרגוואי הפכו לאחד הדברים המעניינים בספורט העולמי. בינתיים לא ברור מתי ייצא לחופשי, ובינתיים נראה שאחד השחקנים הטובים בתבל רק מחפש את להנעים את זמנו, כאשר ב-ESPN חשפו את תחביבו החדש של שחקן העבר שכלל לא קשור לכדורגל. בארה"ב טועים שבזמן שרונאלדיניו לא משחק בטורניר של בית הסוהר, הדרך הטובה ביותר עבורו להעביר את השהייה בכלא היא בעבודת נגרות בעץ ביחד עם אסירים נוספים.

מעבר לכך, דווח כי הברזילאי שיחגוג בעוד מספר ימים יום הולדת 40 נפגש עם חברו פרננדו לוגו במשך שלוש שעות והודה בפניו: "לעולם לא אחזור שוב לפרגוואי". בהמשך לוגו הדגיש: "מה שקורה עם רונאלדיניו לא הוגן. לעיתים אני שואל את עצמי מדוע רונאלדיניו בכלל עשה את הדברים האלו, הוא בכלל לא צריך את זה".

כזכור אתמול התובע הכללי של פראגוואי בישר כי רונאלדיניו הוזמן לפרגוואי על ידי ארגון שחשוד בהלבנת כספים של 400 מיליון דולר בחמש השנים האחרונות וכעת במדינה ממשיכים לחקור את שחקן העבר ואחיו כדי להבין היה הקשר שלהם לאותו ארגון.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי