ווימבלדון עלול להידחות, חברתו של דיבאלה מדברת | עדכונים שוטפים

ווימבלדון
ווימבלדון | Carl Court/Getty Images

פתיחת טורניר הטניס היוקרתי במועד המתוכנן מוטלת בספק, ביטול לא עלה על הפרק. זוגתו של חלוץ יובה, שנדבק יחד איתו: "מרגישים טוב, ניבדק שוב ב-31 במרץ". וגם: מחלוקת גדולה בליגה הספרדית

(גודל טקסט)

בעולם הספורט מנסים לשמור על אופטימיות בזמן שנגיף הקורונה מתפשט. היורו כבר נדחה ואתמול (שלישי) גם הוועד האולימפי הודיע כי המשחקים בטוקיו ייפתחו בשנה הבאה. אנו בספורט1 נספק לכם את כל העדכונים מסביב לעולם בצל התפשטות נגיף הקורונה.

כל העדכונים, יום רביעי 25.3.2020
* "אול-אינגלנד קלאב", המועדון שמארח את טורניר ווימבלדון, בוחן את האפשרות לדחות את הגרנד סלאם וצפוי לקבל החלטה סופית בשבוע הבא, כאשר ההנהלה תתכנס לישיבת חירום. הטורניר שנחשב ליוקרתי ביותר בטניס העולמי מתוכנן להיפתח ב-29 ביוני, אך ההכנות אמורות להתחיל כבר בסוף חודש אפריל. המועדון הבהיר כי דחייה תסכן את משטח הדשא במגרשים ופסל את האפשרות לקיים את המשחקים בדלתיים סגורות. הפעם האחרונה בה התחרות נדחתה הייתה במלחמת העולם השנייה.

* חדשות משמחות במיוחד: האנובר הודיעה היום שטימו הוברס, שהפך לשחקן המקצועי הראשון שנדבק בנגיף הקורונה, החלים באופן רשמי והוא יכול לחזור לאימונים מלאים. "אני מצפה לקיים שוב אימון ריצה ולנוע בחופשיות", אמר הוברס והוסיף: "הכל כמובן במסגרת ההנחיות, אבל זה עדיין נהדר לצאת סוף סוף מהדירה". יש לציין ששאר השחקנים ואנשי הצוות עדיין שוהים בבידוד.


* אדראינה סבטיני חברתו של פאולו דיבאלה מדברת על הימים האחרונים:  לפני שלושה ימים הרגשתי די רע. היינו בבידוד כבר תשעה ימים. ב-31 במרץ יהיו לנו בדעיקות נוספות. בינתיים אמרו לנו לנוח ורשמו לנו כמה ויטמינים לקחת".

 
על הימים בצל המחלה: "זה כמו שאתה מרגיש שהשפעת מגיעה. כל הגוף שלך כואב, אתה מרגיש עייף. לא היה לי חום כי תמיד מדדתי. אבל הריאות שלי עשו רעש ואז פאולו התחחיל להרגיש לא טוב".

 

* בספרד לא חושבים על כדורגל כלל בעקבות מגפת הקורונה ובמנהלת הליגה נערכים למקרה ש'לה ליגה' לא תחודש. לפי הדיווחים, שכר השחקנים יירד באופן אוטומטי ב-10%, ללא קשר לקיצוצים נוספים מצד המועדונים.

* עדיין בספרד, נשיא ההתאחדות לואיס רוביאלס קיים מסיבת עיתונאים וניסה לשדר אופטימיות: "אנחנו יודעים שהליגות צריכות להסתיים על כר הדשא וברוח ספורטיבית. אנחנו מנסים לקדם יוזמה של 500 מיליון יורו פיצוי לקבוצות בשל הנזקים הכספיים. אני לא חושב שיהיה אפשר לחדש את הליגה בחודש מאי. אין לי תאריך חדש, אני לא רוצה לעסוק בנבואות".

זה לא נעצר כאן. נשיא הלה-ליגה, חאבייר טבאס, הגיב בציניות ליוזמה וכתב: "תודה על ההצעה שלך אבל זה פשוט בלתי אפשרי".

לואיס רוביאלס (AFP)

* מאמן גלאטסראיי פתיח טרים סיפר שלשום שחלה בקורונה, והיום שיתף בתחושותיו כשצייץ בטוויטר: "יש בי הרגשה נפלאה וליבי שומע כל תפילה שלכם למעני. זהו מבחן עבור כולנו ונתגבר עליו בתפילות ובמשאלות טובות. אני בסדר ומקווה שמצבי ישתפר. מודה לכל אחד מכם".

ג'ירונה מהליגה הספרדית הודיעה שגם אצלה יש נדבק ראשון בקורונה. שמו של השחקן טרם פורסם ושני שחקנים אחרים נבדקו אף הם והתוצאות היו שליליות.


* יובנטוס סיימה את שבועיים הבידוד שלה היום (רביעי). בלם הקבוצה, לאונרדו בונוצ'י, סיפר לערוץ הטלוויזיה של המועדון על התקופה האחרונה: "אני בסדר, היה לי מזל שתוצאות הבדיקות היו שליליות. אני עם הילדים והאישה בבית, היום נעשה אינטנסיבי. זה קצת שובר שיגרה לשחק איתו בחצר כמו שעשינו פעם. זה ריגש אותי". על האימונים אמר: "בכל בוקר אנחנו מקבלים תוכנית מלאה עם התרגילים שעלינו לעשות. אני מתאמן בדרך כלל בשעה 15:00. תחילה קצת אופניים, בהמשך שכיבות סמיכה, תרגילי שרירים, כפיפות בטן. אני מטפס ורץ בחצר".

* בוראק יילמז, החלוץ הטורקי של בשיקטאש, הודיע בפוסט ברשתות החברתיות שגם הוא נדבק בנגיף הקורונה. כמו כן הוא איחל החלמה מהירה לפתיח טרים מאמן גלאטסראיי.. אנחנו נלחמים בנגיף שמשפיע על כל העולם. יילמז כתב: "כולנו באותה הסירה ואנחנו ממשיכים ליישם את ההמלצות של הרשויות מבלי הבדלים, לא משנה אם אתה משרשרת חזקה או חלשה. הדבר החשוב ביותר הוא שגם אם אמצעי הזהירות לא הספיקו ונדבקנו בנגיף – ננצח אותו. אני בטוח שיהיו חדשות טובות בקרוב".

* חדשות מעט מעודדות מיפן: לפי דיווחים ליגת הכדורגל צפויה לשוב ב-9 במאי אחרי שהמנהלת הקבוצה הגיעו להסכמה. ליגת המשנה תפתח שבוע לפני, והליגה השלישית תשוב ב-25 באפריל.

* קפטן נבחרת איטליה לשעבר פאביו קנבארו חזר לסין התייחס למשבר הקורונה ובמיוחד למצב במולדתו ובספרד הסובלים מכמות גדולה של הרוגים בכל יום: "אני חושב שייקח הרבה זמן עד שהכל יסתיים באיטליה ובספרד. יהיה קשה לשחק שם כדורגל לפני שהעונה תסתיים. הנגיף בגוואנגז'ו נמצא תחת שליטה והחיים מתחילים לחזור לשגרה, אין יותר מגבלות. רק 14 יום בבית. ההישארות בבית היא חיונית כדי שלא נדביק כמה שיותר אנשים. עלינו ללמוד מסין, יש להם יותר ניסיון במצב הזה".

* ניימאר חזר לברזיל והיה אמור לשהות בבידוד, אבל בלילה גרם לכעס גדול בברזיל כאשר בחר לצאת מביתו כדי להסתובב בקניון. במולדתו העבירו ביקורת על חוסר ההתחשבות למגפה שתוקפת את העולם ולא הבינו מדוע בחר לצאת מביתו שמוערך בשמונה מיליון יורו.

*מנואל נוייר קפטן באיירן מינכן אישר את הפרסומים על כך ששחקני המועדון יקצצו בשכר ואמר: "אנחנו הכדורגלנים צריכים לעזור. יש למועדון כ-1,000 עובדים שעושים עבודה חשובה. אנחנו עוזרים להם כקבוצה ומציעים ביטחון. ההחלטה הייתה קלה מאוד, היה מעגל של שחקנים שדן בכך עם ההנהלה ואני כקפטן, היה מתפקידי ליידע את היתר. התגובה הטובה של השחקנים הייתה משמחת מאוד".

* רוג'ר פדרר הטניסאי הנפלא העביר מסר מעודד גם הוא בזמן הקורונה וסיפר כי תרם מיליון פרנקים למשפחות הפגיעות ביותר בשוויץ: "אלו זמנים קשים ומאתגרים עבור כולם ואף אחד לא צריך להישאר מאחור. מירקה אשתי ואני החלטנו באופן אישי לתרום מיליון פרנקים שוויצרים למשפחות שנפגעו יותר מכל בשוויץ. התרומה שלנו היא רק ההתחלה, אנחנו מבקשים שאחרים ייצטרפו גם כן ויתמכו במשפחות שזקוקות לכך. יחד נוכל להתגבר על המשבר הזה. הישארו בריאים!".

 

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

These are challenging times for everyone and nobody should be left behind. Mirka and I have personally decided to donate one million Swiss Francs for the most vulnerable families in Switzerland. Our contribution is just a start. We hope that others might join in supporting more families in need. Together we can overcome this crisis! Stay healthy! Dies sind herausfordernde Zeiten für uns alle und niemand sollte zurückgelassen werden. Mirka und ich haben beschlossen, persönlich eine Million Schweizer Franken für die am stärksten gefährdeten Familien in der Schweiz zu spenden. Unser Beitrag ist nur ein Anfang. Wir hoffen, dass sich andere anschließen, um noch mehr bedürftige Familien zu unterstützen. Gemeinsam können wir diese Krise überwinden! Bleibt gesund! Nous vivons une période difficile pour nous tous et personne ne doit être laissé pour compte. Mirka et moi avons décidé de personnellement faire don d'un million de francs suisses aux familles les plus défavorisées en Suisse. Notre contribution n'est qu'un début. Nous espérons que d'autres se joindront à nous pour aider encore plus de familles dans le besoin. Ensemble, nous pouvons surmonter cette crise! Restez en bonne santé!

A post shared by Roger Federer (@rogerfederer) on

* ויניסיוס ג'וניור ממשיך לשעשע את העוקבים שלו בזמן מגיפת הקורונה כשהפעם הפגין יכולת נהדרת עם כדור פוטבול אותו הצליח להקפיץ ללא קושי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי