"אם ליאו מסי לא יזכה במונדיאל, זה יהיה עוול היסטורי"

ספ בלאטר, ליאו מסי
ספ בלאטר, ליאו מסי | Laurence Griffiths/Getty Images

שוער נבחרת ארגנטינה לשעבר אוסקר אוסטרי הגן בראיון על בן ארצו: "מי שמטיל ספק ביכולות שלו מדבר שטויות, ראיתי אותו בוכה כמו ילד בגלל מה שקורה בנבחרת, מאוד קשה להיות בנעליו"

(גודל טקסט)

בעיני רבים ליאו מסי נחשב לשחקן הטוב ביותר בכל הזמנים, אבל אם יש עובדה שמכריע את הכף נגדו היא שלא זכה בשום טורניר בינלאומי, פלה דייגו מראדונה ואפילו כריסטיאנו רונאלדו הובילו את מדינתם לפחות לתואר אחד גדול, וגם מסי עצמו לא היה רחוק מכך, הפרעוש הגיע עד לגמר המונדיאל ב-2014 ושלוש פעמים בקופה אמריקה (2007, 2015 ו-2016), אבל בכל המקרים נאלץ להסתפק במקום השני על הפודיום.

מי שיצא להגנתו של מסי בחירוף נפש הוא השוער הארגנטינאי הוותיק, אוסקר אוסטרי שהיה שותף עם הקוסם מברצלונה לזכייתה של הנבחרת האולימפית של ארגנטינה במדליית הזהב וטען בראיון שאם מסי לא יזכה במונדיאל זה יהיה לא פחות מאי צדק היסטורי.

"אין לי ספק שאם מסי לא יהיה אלוף העולם, זה יהיה עוול היסטורי בעולם הכדורגל", אמר אוסטרי המשחק כיום במדי פאצ'וקה במקסיקנית והוסיף: "מי שמטיל ספק ביכולות שלו מדבר שטויות. דברים יכולים לך ללכת טוב בנבחרת וגם לא, אבל אני יכול לומר לך שראיתי אותו בוכה כמו ילד בגלל מה שקורה בנבחרת, מאוד קשה להיות בנעליו".

"אני זכור שבקופה אמריקה שהתרחשה בארגנטינה בשנת 2011 התאוששתי מהפציעה בברך שלי וכשהנבחרת הודחה הלכתי לראות את מסי בנמל התעופה כמו שלא ראיתי אותו קודם לכן. הוא היה הרוס".


אוסקר אוסטרי וליאו מסי באימון נבחרת ארגנטינה במהלך מונדיאל 2006 (DANIEL GARCIA/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי