קאקה: "עצוב מאוד לראות את רונאלדיניו עובר את הסיטואציה הזאת"

קאקה, רונאלדיניו
קאקה, רונאלדיניו | GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images

שחקן העבר בן ה-37 ניחם את חברו ששיתף איתו פעולה במדי מילאן ונבחרת ברזיל וכיום כלוא בפרגוואי: "מקווה לראות אותו בקרוב מחייך ומשחק בכדור כדי ליהנות"

(גודל טקסט)

אם מוציאים את משבר הקורונה מהמשוואה, ללא ספק האירוע העצוב של עולם הכדורגל ב-2020 הוא כניסתו של רונאלדיניו לכלא בפרגוואי. בהתחלה הדבר התקבל כבדיחה ונראה היה שהפנומן הברזילאי ייצא לחופשי בתוך ימים ספורים, אולם התברר שהעסק רציני יותר, כאשר במשטרה המקומית מקשרים את שמו לארגון שחשוד בהלבנת כספים, ואף את יום הולדתו ה-40 חגג מאחורי הסורגים.

אחרי שרוברטו קרלוס התייחס אתמול (שישי) לפרשה, הגיע גם תורו של חבר אחר של רונאלדיניו מהזכייה במונדיאל ב-2002, קאקה לדבר על הנושא העצוב: "זה עצוב מאוד. כרגע אין לנו את המידע להבין מה קרה, אבל עבורנו – כל השחקנים שזכו לשתף איתו פעולה – זה מאוד עצוב לראות אותו עובר את הסיטואציה הזאת".

לאחר מכן, קאקה שלח מסר של תקווה לקראת הימים הבאים שרונאלדיניו צריך לעבור: "אנחנו מקווים לראות אותו כמו שאנחנו אוהבים: מחייך ומשחק בכדור כדי ליהנות".


"זה עצוב מאוד". קאקה מדבר על פרשיית רונאלדיניו בכלא (NORBERTO DUARTE/AFP via Getty Images)

קאקה אחד השחקנים הגדולים של העשור הראשון של ה-21, שיתף פעולה עם רונאלדיניו לא פחות מ-65 משחקים בכל המסגרות, רובם במדי נבחרת ברזיל כאשר זכו יחדיו במונדיאל 2002 שנערך ביפן בדרום קוראה, אך העבירו עונה אחת גם במדי מילאן עד שקאקה הצטרף לפרויקט השאפתני של ריאל מדריד בשנת 2009.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי