עוד לפני הבכורה: אקוודור קיצצה בשכרו של ג'ורדי קרויף

ג'ורדי קרויף
קרויף | דני מרון

נשיא ההתאחדות פרנסיסקו אגאס בישר כי בעקבות דחיית משחקי הקופה אמריקה בשנה, הוחלט להפחית באופן ניכר בשכרם של אקס מכבי תל אביב ושאר אנשי הצוות המקצועי: "הצעד נעשה בהסכמה מלאה"

(גודל טקסט)

מסתבר שקיצוץ שכר השחקנים ואנשי הצוות היא לא תופעה שקוראת גם במועדונים, והיא הגיע גם לנבחרת הלאומיות. בעקבות דחיית טורנירי הקופה אמריקה והיורו בשנה בשל התפשטות נגיף הקורונה וחוסר הוודאות לגבי המשך הדרך, נבחרת אקוודור הודיעה על קיצוץ שכרם של אנשי הצוות, כולל המאמן החדש ג'ורדי קרויף.

נשיא ההתאחדות פרנסיסקו אגאס שבישר כי כל עובדי המועדון יפחיתו באופן ניכר בשכרם הסביר את המהלך: "חשבנו בכל דרך איך יהיה ניתן לחסוך, כדי למתן את ההפסדים שנובעים בעקבות דחיית המשחקים. עשינו את צעד הזה תוך כדי הסכמה מלאה עם עובדי הנבחרת".

יש לציין כי ג'ורדי קרויף שמונה לתפקיד בחודש ינואר, טרם ערך בכורה על הקווים בתחנתו החדשה ולכן אף הייתה מחשבה בהתאחדות להוציא את הצוות לחל"ת, אך לבסוף הוחלט ללכת על מתווה של קיצוץ.

כזכור יחד עם קרויף נמנים בצוות אקסים נוספים של מכבי תל אביב – קרלוס גרסיה, חואן טוריחו וחואן פבלו קולינאס הגיעו יחד עם ההולנדי מצ'ונגצ'ינג ליפאן הסינית הקיצוץ חל גם עליהם.


שכרו קוצץ עוד לפני שערך בכורה על הקווים. ג'ורדי קרויף (RODRIGO BUENDIA/Afp/AFP via Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי