דיווח: 20 קבוצות מתעניינות באלכסנדר סורלות' הנורבגי

אלכסנדר סורלות'
חוסה | NurPhoto / Contributor

עסקת חייה של טרבזונספור? מוליכת הליגה הטורקית צפויה להפעיל את אופציית הרכישה על החלוץ המושאל מקריסטל פאלאס ותקווה למכור אותו ב-30 מיליון יורו. ריאל מדריד, באיירן מינכן, צ'לסי ונאפולי בתמונה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

לפי דיווח שפורסם היום (ראשון), לא פחות מ-20 קבוצות מתעניינות בשירותיו של אלכסנדר סורלות' הנורבגי, שמושאל מקריסטל פאלאס האנגלית לטרבזונספור עד תום העונה. לקבוצה הטורקית יש אופציה לרכוש את החלוץ המבטיח בשבעה מיליון יורו בקיץ, אולם קשה לראות איך היא תצליח להשאיר את השחקן בן ה-24 בשורותיה וסביר להניח שזו בכלל לא הכוונה שלה.

ריאל מדריד, באיירן מינכן, צ'לסי, נאפולי, מילאן, מונאקו, ליון ומארסיי כבר הוזכרו כמועמדות אפשריות לצרף את סורלות', שמוליך את טבלת הכובשים בליגה הטורקית עם 19 שערים ב-26 הופעות. על פי האתר 'טרסנפר מרקט', שוויו של הנורבגי מוערך ב-13 מיליון יורו אבל על פי הדיווחים טרבזונספור צפויה לדרוש עבורו בין 25 ל-30 מיליון יורו, סכום אותו היא בהחלט עשויה לקבל לאור העונה החלומית של השחקן והביקוש הרב לו הוא זוכה.

סורלות', שנרכש על ידי פאלאס בינואר 2018 בתשעה מיליון ליש"ט, לא מצא את הרשת ב-16 הופעות בפרמיירליג (12 מהן כמחליף) ולא סיפק את הסחורה גם בבלגיה, שם הוא רשם ארבעה שערים בלבד ב-19 משחקים במדי גנט אליה הוא הושאל בעונה שעברה, לפני שמצא את מקומו והפך לכוכב במדי טרבזונספור.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי