דווקא הוא? בלאטר: "ארה"ב יכולה לארח את מונדיאל 2022 במקום קטאר"

ספ בלאטר
ספ בלאטר | צילום: AFP

נשיא פיפ"א לשעבר שמואשם בקבלת שוחד לאור החלטתו לקיים את הטורניר הקרוב בקטאר, מאמין כי עדיין יש זמן לתקן את העוול: "עדיין אפשרות לשנות, למרבה המזל לא יהיו 48 נבחרות במונדיאל הקרוב"

(גודל טקסט)

נשיא פיפ"א לשעבר ספ בלאטר ייזכר לעד כאדם שנכנע לכסף הקטארי וקבע שמונדיאל 2022 ייערך בקטאר לראשונה בחורף, למרות שורה ארוכה של ליקויים ובעיות, שבין היתר גרמו ל-34 מקרי מוות של עובדי בנייה בשש השנים האחרונות.

וכעת, השוויצרי שלא נמצא בתפקיד משנת 2016, מציע לתקן את הטעות שלו ולהעביר את המונדיאל שעתיד להיפתח בעוד כ-19 חודשים, ליעד אחר: "גרמניה יכולה לארח את הטורניר במקום, אבל המשמעות היא שיתקיים מונדיאל שני ברציפות באירופה לכן זו לא האופציה האידיאלית", אמר בלטאר.

הנשיא לשעבר המשיך והציע את הפתרון שלו: "ארצות הברית יכולה להקדים את האירוח ולוותר על 2026. היא יכולה לעשות זאת, זה לא מדע טילים. למרבה המזל במונדיאל 2022 יהיו 32 נבחרות במקום 48, כפי שתכנן לעשות ג'אני אינפנטינו".

על החקירות נגדו אמר: "החקירות הם חלק ממזימה נגדי. בדקו את התיק הזה כבר יותר מארבע שנים. הם החוקרים כבר יכולים לעשות. למקרה הזה אין אפילו קשר לבית המשפט הפלילי, זה תהליך שצריך להתקיים בתוך פיפ"א".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי