פצע פתוח: סמיר נאסרי תוקף את דידייה דשאן

דידייה דשאן
דידייה דשאן | MARTIN BUREAU/AFP via Getty Images

קשר אנדרלכט ניהל שיחת "לייב באינסטגרם" בה דחה את הטענות על יכולתו באנדרלכט ובעיקר ביקר את המאמן: "הזכייה במונדיאל? יש לו שלוש נבחרות שלמות. הקריטריונים השתנו כנראה. לא מובן איך בנזמה לא זומן לסגל"

(גודל טקסט)

הוא היה אחד הקשרים המוכשרים ביותר בעשור האחרון וכבר זמן רב שהוא נעלם מהראדר. סמיר נאסרי, הקשר הצרפתי בן ה-32 שכיכב בארסנל ומנצ'סטר סיטי ואחרי שנים קשות הגיע לאנדרלכט, ענה לביקורת של התקשורת על כך שהוא לא בקשר על המועדון ולא שכח לתקוף את מאמן הנבחרת דידייה דשאן. נאסרי דיבר ב"לייב" באינסטגרם על הקריירה שלו.

נאסרי מיעט לשחק העונה ונחשב לפלופ גדול בבלגיה. לפי התקשורת הוא לא יישאר מעבר לחוזהו בתום העונה. נאסרי מתעלם מהשמועות ומכחיש את הדיווחים לפיהן לא יצר קשר עם המועדון ואמר: "שום דבר לא קרה. לא נעלמתי. אני מדבר בכל יום עם רופא הקבוצה, תפסיקו עם ההשערות שלכם. אני בקשר גם עם המאמן-שחקן וינסנט קומפני ומחכה לראות אם העונה תחודש ואם נגיע לפלייאוף. העונה הבאה? אנחנו לא שם".

נבחרת צרפת היא נושא טעון במיוחד עבורו. על אף הזכייה במונדיאל הוא מתח ביקורת על המאמן: "אני שמח שהם זכו במונדיאל, יש שם חברים רבים שלי. אבל מדובר בנבחרת עמוסה בקראקים. כל מאמן היה חולם על סגל כזה, אפשר להקים שלוש נבחרות מאוד טובות. אני מבין את מי שמבקר את הכדורגל שלהם. שים את פפ גווארדיולה כמאמן ותראה שהם ישחקו כפי שהם צריכים לשחק ויהיה אפשר ליהנות מהם".

דשאן עם הגביע. נאסרי לא השתכנע (Gettyimages)

ההחלטות שהרגיזו אותו: "אני לא מבין מדוע קארים בנזמה לא שיחק ביורו 2016 או במונדיאל האחרון. אני לא מבין למה לא נכללתי בסגל למונדיאל 2014 ומדוע חאתם בן ערפה לא זכה למקום ביורו 2016 אחרי העונה הנהדרת שלו אז בניס".

"יש הרבה שחקנים לא טובים שהגיעו לנבחרת. יש הרבה שמצייתים למה שנכתב בעיתון "לאקיפ". פעם הקריטריון היה להיות טוב בקבוצה ואז להגיע בנבחרת. כנראה שדברים השתנו". לאחר מונדיאל 2014 הודיע הקשר על פרישה מהנבחרת בראיון ל"גארדיאן" בטענה שתמיד שהוא לובש את מדי צרפת יש בעיות ואנטי כלפיו: "יש כלפי טענות, המשפחה שלי סובלת". נראה שהפצע עדיין פתוח.


נאסרי במדי צרפת (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי