הסוכן אישר: שני כוכבי העבר עשויים לאמן ביחד את פיינורד

דירק קאוט
דירק קאוט | ANDY BUCHANAN/AFP via Getty Images

רוב יאנסן, שמייצג את חלוץ העבר דירק קאוט, הודה כי יש אמת בדיווחים על כך שהוא עשוי להוביל את הקבוצה בעונת 2021/22 לצד השבדי הנריק לארסון: "מישהו פתח את הפה, אני לא יכול לשקר ולומר שזו לא אפשרות"

(גודל טקסט)

מדובר במינויים שעשויים להיכנס לתוקף רק בקיץ 2021, אולם הבוקר (רביעי) התקבל אישור חד משמעי לכך שמדובר בסיפור אמיתי שהודלף מתוך המועדון: דירק קאוט והנריק לארסון, כוכבי העבר, צפויים לאמן יחד את פיינורד.

זו ידיעה שביממה האחרונה מסעירה את הולנד, שם כידוע לא יהיה כדורגל עד חודש ספטמבר בעקבות החלטת הממשלה לאסור על קיום אירועי ספורט וכתוצאה מכך הסתיימה בטרם עת עונת הכדורגל מבלי שתוכתר אלופה והמאבק שהיה צפוי על המגרש בין אייאקס לאלקמאר עבר לבית המשפט.

מי שאישר את הפרטים היה דווקא סוכנו של דירק קאוט בן ה-39, שפרש ב-2017 אחרי שהוביל את פיינורד לאליפות ראשונה מזה 18 שנה: "מישהו כנראה פתח את הפה שלא לצורך וכעת הכל ידוע", אמר רוב יאנסן, "עוד מוקדם מדי לדבר על זה כי שום דבר לא סגור ולא הייתי ממהר להצהיר שזה הצוות המקצועי הבא של פיינורד, אבל אני לא יכול לשקר ולומר שזו לא אפשרות".


קאוט וצלחת האליפות לפני הפרישה (Dean Mouhtaropoulos/Getty Images)

הכוונה של פיינורד היא למנות את השניים במקומו של דיק אדבוקט שיחגוג בתחילת העונה הבאה, כנראה האחרונה שלו, את יום הולדתו ה-73. קאוט אמנם לא גדל בקבוצה, אך שיחק בשורותיה בשתי קדנציות שונות וזכה איתה בתארים בשנתיים האחרונות שלו, תחילה בגביע ולאחר מכן באליפות. ב-2005 הוא כיכב בפיינורד וסיים כמלך שערי הליגה ההולנדית עם 29 שערים ב-34 משחקים ושנה לאחר מכן נבחר לשחקן העונה ומשם נסללה דרכו לליברפול.

כאמור, מי שצפוי לשמש כעוזר המאמן שלו הוא השבדי הנריק לארסון, גם הוא חלוץ עבר שידוע בזכות ימי השיא שלו בסלטיק ולאחר מכן גם בברצלונה, אבל את הקריירה הבינלאומית שלו מחוץ לשבדיה הוא החל בפיינורד ובשורותיה שיחק ארבע שנים, מ-1993 עד 1997. בעשור האחרון לארסון בן ה-48 מנסה את מזלו באימון, אך עדיין לא זכה לצאת משבדיה ומשרתו האחרונה הייתה בהלסינגבורג.


הנריק לארסון. יתחיל כעוזר מאמן? (VALERY HACHE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי