ברוסיה אישרו כניסת קהל למשחקים עד 10% מתפוסת האצטדיון

אוהדי זניט סנט פטרסבורג
אוהדי זניט סנט פטרסבורג | OLGA MALTSEVA/AFP via Getty Images

על אף שמספר הנדבקים במדינה הוא השלישי בגובהו בעולם, אוהדי הכדורגל יוכלו לתמוך בקבוצתם מהיציע לאחר שההתאחדות המקומית הגיעה לסיכום עם הממשלה: "זו כמות בטוחה אם מקיפים על ההגבלות"

(גודל טקסט)

בזמן שבגרמניה כבר חזרו לשחק מול יציעים ריקים ובישראל נאבקים במטרה להחזיר את הקהל למגרשים עוד העונה, בשורה בנושא התקבלה היום (שישי) מרוסיה, בה מספר הנדבקים בקורונה הוא השלישי בגובהו בעולם אחרי ארצות הברית וברזיל: התאחדות הכדורגל המקומית הגיעה לסיכום עם הממשלה, לפיו אוהדים יורשו להיכנס למשחקי הליגה המקומית שיחודשו ב-21 ביוני, עד לתפוסה של 10% מהאצטדיון.

"זו כמות בטוחה של אוהדים אם מקפידים על ההגבלות", אמר סגן ראש הממשלה דמיטרי צ'רנישנקו, שהגדיר את תמיכת הקהל בשחקנים כמרכיב מיוחד ומרגש בכדורגל: "גם השחקנים וגם האוהדים התגעגעו לאמוציות של משחק ולרעש מהיציעים. בקרוב כל זה יחזור".

לא פורסמו פרטים בנוגע להגבלות שיוטלו על האוהדים בהגעה לאצטדיונים וגם לא הוסבר כיצד תתבצע הקצאת הכרטיסים. השחקנים והמאמנים בליגה עברו בדיקות קורונה בשבועות האחרונים לקראת החזרה לפעילות ובקבוצות השונות התגלו מספר נדבקים.

שמונה מחזורים נותרו עד תום העונה בליגה הרוסית, אשר נעצרה ב-17 במרץ ובה זניט סנט פטרסבורג מוליכה את הטבלה בפער של תשע נקודות מלוקומוטיב מוסקבה.

שחקני זניט. הקהל חוזר למגרשים ברוסיה (זניט סנט פטרסבורג בטוויטר)
שחקני זניט. הקהל חוזר למגרשים ברוסיה (זניט סנט פטרסבורג בטוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי