בשבדיה מחמיאים לאנסטיס: "שוער כמעט מושלם"

יאניס אנסטיס
יאניס אנסטיס | מאיר אבן חיים

לקראת שובה של הליגה השבדית, אקס הפועל באר שבע סומן כאחד השחקנים שעשויים לככב בעונה הקרובה: "שוער מודרני שבנוי טוב ואף פעם לא נלחץ"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אוהדי הכדורגל בישראל, ובהפועל באר שבע בפרט, ייזכרו את יאניס אנסטיס כאחד השוערים החלשים ביותר ששיחקו בישראל, מיד אחרי תצוגת הנפל הבלתי נשכחת נגד דינמו זאגרב שהסתיימה בתבוסה של 5:0 בבירת קרואטיה גורלו של היווני ששוחרר מהקבוצה בסוף חודש אוגוסט.

אך נראה שגם הפעם אנסטיס הפך לקורבן של חוסר הסבלנות בישראל. אחרי ששוחרר מבאר שבע, חתם בגטבורג מהליגה השבדית וחיש מהר הפך לאחד השוערים הכי טובים בליגה ואף הוזכר כמועמד להגיע לבאזל.

בגלל שהליגה השבדית מתחילה רק בחורף, המחזור הראשון של עונת 2020 ייערך רק בשבוע הבא, לאור ההשלכות של משבר הקורונה ולכבוד כך בעיתון 'אקספרסן' בחרו את השחקנים שעשויים לבלוט בעונה הבאה וגם היווני נמנע ברשימה המכובדת.


התאושש מהתבוסה לדינמו זאגרב. יאניס אנסטיס (דני מרון)

"הוא הגיע לגטבורג אחרי שלא שיחק הופעה אחת בליגת העל, אבל בשבדיה שיחק 30 משחקים ושמר על רשת נקייה 10 פעמים", נכתב על אנסטיס. "הרוגע שלו הוא היתרון הגדול ביותר שלו. הוא שוער מודרני שבנוי היטב וכמעט אין לו חולשות. הוא עדיין יכול לשפר את יכולת המיקום שלו, אבל הוא יכול לפצות על כך בדרכים אחרות".

אקס נוסף של הפועל באר שבע, שלא ערך גם הוא הופעת ליגה לפני ששוחרר ויפתח גם הוא את העונה בשבדיה בשבוע הבא הוא פאוליניו, שהצטרף להאמברי ולא מן הנמנע שגם הברזילאי יפרח מחדש אחרי שכבש 31 שערים והוסיף עוד 12 בישולים בשתי העונות אחרונות בהאקן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי