רונאלדיניו: "לא אשכח לעולם את הזמן שלי בכלא"

רונאלדיניו משתחרר מבית הכלא
רונאלדיניו משתחרר מבית הכלא | NORBERTO DUARTE/AFP via Getty Images

כוכב העבר הברזילאי שנמצא במעצר בית בפרגוואי סיפר: "זו תקופה ארוכה מאוד. אנחנו עושים ספורט ויש חדר כושר, אבל מדובר במצב לא רגיל, אתה לא יכול לעשות מה שאתה רוצה". וגם: החיוך והכדורגל בצל הקורונה

(גודל טקסט)

אחרי חודש קשה במהלכו חגג גם את יום הולדתו ה-40 בכלא בפרגוואי, בשמונה באפריל שוחרר רונאלדיניו למעצר בית במלון מפואר בפרגוואי. היום (שלישי) כוכב העבר של ברצלונה ונבחרת ברזיל סיפק ראיון נוסף ל"מונדו דפורטיבו" וסיפר שעדיין נותרה בו צלקת גדולה על אף התנאים הטובים במעצר הבית.

המצב במלון: "מתייחסים אלינו יפה, אנחנו רגועים כי עברו 60 ימים ארוכים. אנחנו עושים ספורט, יש לנו חדר כושר. בכל מקרה, עדיין מדובר במצב לא רגיל שקשה לאנשים לדמיין. אתה לא יכול לעשות מה שאתה רוצה. אני חושב שהחוויה הזו תישאר איתי לנצח, זה היה מסובך".


הקורונה וחזרת הכדורגל: "אנחנו חווים מגיפה לא פשוטה בכלל שגורמת לנו לחשוב על הנזקים העצומים. לא היה כדורגל כל כך הרבה זמן, לדמיין אצטדיונים ריקים זה קשה, האוהדים נותנים אנרגיה. אבל עלינו להסתגל למציאות החדשה הזו גם בעונה הבאה".

על ברצלונה: "היא תמיד התייחסה אלייה בכבוד רב ובחיבה. חבריי לשעבר כמו קרלס פויול או רונאלדו מכירים אותי היטב וידעו שמדובר בתקופה קשה. התמיכה שלהם הייתה מאוד חשובה ועזרה לי להתמודד עם הסערה הקשה הזו. כל רגע במועדון היה נפלא, זכינו בתארים והשגנו ניצחונות גדולים. הקבוצה תצטרך לשמור על אותה רמה גם בעונה הבאה בצל הקשיים. לא התפקיד שלי לנתח מקצועית"

החיוך שכה מזוהה איתו: "זה לא תמיד היה קל, אבל ניסיתי להביא שמחה בכך שעשיתי את מה שאני הכי אוהב – לשחק כדורגל. הייתי עצוב רק כשלא הצלחתי לשמח אנשים. כדורגל הוא גלובאלי, תופעה ייחודית, הכדורגל פתח לי הרבה דלתות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי