רשמית: ליגת האלופות תחודש בליסבון, הגמר ב-23/08

גביעי אופ"א
גביעי אופ"א | באדיבות אופ"א.קום

המפעל היוקרתי ייגמר בטורניר מזורז בפורטוגל, ללא משחקי גומלין. משחקי השמינית שטרם שוחקו יתקיימו במגרשי הבית של הקבוצות. מתכונת זהה גם לליגה האירופית

(גודל טקסט)

בכל העולם המתינו למסיבת העיתונאים הדרמטית של אופ"א, והיום (רביעי) היא הכריזה על השינויים במפעלים האירופיים ולוח הזמנים החדש וכך שמה קץ לשמועות ולציפייה הרבה של אוהדי הכדורגל ברחבי העולם.

אז מה יהיה עם ליגת האלופות? המפעל, שנעצר בעיצומו של שלב שמינית הגמר, יהפוך לטורניר בן 11 ימים (11 באוגוסט עד ה-23 באוגוסט) בליסבון, בירת פורטוגל. הפורמט ישתנה ובעצם יתקיים כ"פיינל 8", כמובן ללא קהל. רבע הגמר וחצי הגמר ייערכו במשחק נוקאאוט אחד ללא גומלין.

באשר למשחקי הגומלין בשמינית הגמר שטרם נערכו, בין יובנטוס לליון (1:0), מנצ'סטר סיטי לריאל מדריד (1:2), באיירן מינכן לצ'לסי (0:3) וברצלונה לנאפולי (1:1) – כל קבוצה תארח בביתה ללא קהל , והמשחקים ייערכו ב-7/8 באוגוסט. עם זאת, אם יהיו בעיות עם הטיסות בעקבות נגיף הקורונה – כל המשחקים שנותרו מהשמינית עשויים לעבור גם הם לפורטוגל.

שלב הבתים של ליגת האלופות של העונה הבאה יחל ב-20 לאוקטובר והגמר יתקיים ב-29 במאי באיסנטבול שבטורקיה, שם היה אמור להתקיים הגמר של העונה. אופ"א העבירה את זהות המארחות בכל שנה לשנה אחת קדימה אגב, משחק הסופר קאפ בין זוכת ליגת האלופות וזוכת הליגה האירופית העתידיות יתקיים בבודפשט ב-24 לספטמבר.

משחקי שמינית גמר הליגה האירופית ייערכו בקלן שבגרמניה, גם המפעל הזה ייערך במתכונת של "פיינל 8" כמו ליגת האלופות, ומשחקיו ייערכו בגרמניה. מגרשיהן של דואיסבורג, דיסלדורף, קלן ושאלקה יארחו את שלבי ההכרעה שייערכו החל מה-10 באוגוסט ועד ל-21.


מפעלי אופ"א (באדיבות אופ"א.קום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי