הפועל באר שבע שחררה בזמן? אכזבה בהאמרבי מפאוליניו

פאוליניו
פאוליניו | הפועל באר שבע, רשמי

החלוץ שלא קיבל הזדמנות בבירת הנגב וחזר לשבדיה, כבש רק שער אחד בששת משחקי הליגה הראשונים שלו. הברזילאי מתרץ: "אם אני לא מגיע להזדמנויות, איך אבקיע?"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע אחראית לאחת הפארסות הגדולות של הכדורגל הישראלי בעונה החולפת, לאחר שהחתימה את פאוליניו כחודשיים לפני חלון העברות של ינואר ושחררה אותו בגלל פציעה מבלי שערך הופעה אחת במדיה.  

כמה ימים לאחר מכן חזר הברזילאי לשבדיה כאשר חתם בהאמברי ואף שותף במספר משחקי אימון עד פגרת הקורונה – המשמעות היא שהפציעה לא הייתה כל כך חמורה כפי שטענו במועדון הדרומי. עם זאת, ייתכן שבבאר שבע פעלו נכון – מכיוון שלאחר שישה מחזורים בליגה השבדית, פאוליניו מסומן כאחת האכזבות של העונה עד כה.

הברזילאי בן ה-34 נחשב לאחד משחקני ההתקפה הפוריים בליגה בשנים האחרונות, אבל עד כה הבקיע שער אחד. "עכשיו אנחנו בתקופה לא טובה. אני עושה את מה שאני צריך ועובד קשה בכל משחק. אם אני לא מגיע למצבים איך אני אכבוש שערים?" הסביר פאוליניו. "אני שהציפיות ממני הן להבקיע, אבל אם אתה מסתכל על ששת המשחקים שלי כאן, בכלל לא הגעתי למצבים. אני יודע שאם אקבל את ההזדמנויות שלי, גם אכבוש שערים. אבל הכי חשוב כרגע שהאמרבי לחזור לעצמה".

פאוליניו
פאוליניו | הטוויטר הרשמי של האמרבי

פאוליניו המשיך וטען כי מעבר לחוסר מזל, הוא משחק בתפקיד מעט שונה מזה שהוא רגיל אליו, כאשר היה רגיל בעיקר לשחק באגף שמאל וכעת הוא ממוקם בעמדת החלוץ: "המאמן רוצה לשים אותי באמצע והרבה פעמים אני נע מצד לצד ולצערי אני מקבל פחות את הכדור, אבל אם רוצים שאשחק שם, אין לי בעיה עם זה".

למרות כל זאת, מאמנו סטפן בילבורן עדיין מאמין בו: "הוא סבל ממזל רע ומהרבה פציעות. הוא גם עכשיו קצת יותר מבוגר, כך שלדעתי הוא זקוק לקצת זמן כדי שיספק את היכולת שכולם יודעים שלו. ממש קשה לבקר אותו, זה אפילו די לא אפשרי. אני חושב שברגע שהוא יחזור לכושר כולנו נזכה לראות אותו כובש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי