עקב התפרצות הקורונה: פואנלברדה תרד לליגה השלישית?

שחקני פואנלברדה | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

לאחר שמשחקה המכריע מול דפורטיבו לה קורונה נדחה ו-28 אנשים במועדון נדבקו בנגיף, הקבוצה ממדריד עלולה לאבד את מקומה בליגה השנייה. אפשרות נוספת: הקפאת הירידות והגדלת הליגה ל-24 קבוצות

(גודל טקסט)

הכדורגל הספרדי סוער בשל הסיפור הדרמטי שאירע ביום שני האחרון: כזכור, המשחק המכריע בין דפורטיבו לה קורוניה לפואנלברדה במסגרת המחזור האחרון בליגה השנייה, נדחה בעקבות התפרצות של נגיף הקורונה בקבוצה האורחת. היום (שבת) פואנלברדה הודיעה על 12 מקרי הדבקה חדשים במועדון, בו נמצאו חיוביים כבר 28 אנשים, ונראה כי מבחינת הקבוצה מפרברי מדריד ההשלכות עלולות להיות קיצוניות.

המשחק היה קריטי מבחינת שתי הקבוצות, שכן דפורטיבו נאבקה נגד ירידה לליגה השלישית, בעוד יריבתה חיפשה להבטיח את מקומה בפלייאוף העלייה לליגה הראשונה. בלה קורוניה זעמו על כך שמנהלת "לה ליגה" (האחראית לשתי הליגות הראשונות) החליטה לקיים את שאר משחקי המחזור, למרות שהדבר השפיע ישירות על עתידה של דפורטיבו.

היועץ של "דפור" בפרשה התראיין לתקשורת המקומית ואמר שהפתרון המתבקש הוא להקפיא את הירידות ואם איזושהי קבוצה תרד, זו תהיה דווקא פואנלברדה שמדורגת בכלל בחלק העליון של הטבלה: "יש רק שתי דרכים. אחת היא שהמחזור האחרון ישוחק מחדש, כי אנחנו מבינים שהאירועים פגעו בספורטיביות של התחרות. השנייה היא תלונה נגד פואנלברדה, שלפי ההתפתחויות חטאה בחוסר אחריות חמור".

היועץ המשיך והוסיף: "צעדים חריפים מאוד עלולים להינקט נגדה. מעבר לפן הכלכלי, היא עשויה להפסיד את המשחק ואולי אף לרדת ליגה. הפתרון ההגון היחיד לכל הבלאגן הזה, שרק גובר מיום ליום, הוא שהליגה תורחב ל-24 קבוצות. זה הכי היגיוני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי