אוגו קורא להחרים את נבחרת ניגריה: "רוצים שאנשים יפסיקו למות"

ג'ון אוגו | Erwin Spek/Soccrates/Getty Images

אקס הפועל באר שבע זועם בעקבות הכאוס במדינה שהגיע בעקבות אלימות משטרתית: "מצב מטורף, מסוכן לצאת החוצה. איך אוכל לייצג את הנבחרת כשאני חושב על הנשמות האבודות?"

(גודל טקסט)

ניגריה בסערה. כבר שבועות שהמדינה נמצאת בכאוס לאחר טענות קשות על אלימות משטרתית וצבאית כלפי אזרחים מה שהוביל לגל מחאות תוקפניות בניגריה, בעיקר כלפי יחידת משטרה ספציפית הנקראת "Special Anti-Robbery Squad". נשיא המדינה, מוחמד בוחארי, קרא למפגינים להפסיק את מחאתם.

לאחר שחלוץ מנצ'סטר יונייטד, אודיון איגהלו, תקף את הממשלה וקרא לה "בושה לעולם", גם ג'ון אוגו, אקס הפועל באר שבע, הצטרף למחאה וקרא להחרים לשחקני הנבחרת להחרים את המשחקים הקרובים מול סיירה לאון במוקדמות אליפות אפריקה בחודש הבא.

"מה הטעם לייצג את המדינה אם זה מה שהפוליטיקאים, האנשים שמייצגים אותנו, עושים לנו?", אמר אוגו. "אני מרגיש שזה הדבר הכי טוב לעשות כרגע עד שהם יחזרו לעצמם וישמעו לנו. אנחנו רוצים ממשלה טובה ושהאכזריות של המשטרה תיפסק. אנחנו רוצים שהיחידה הזו תיסגר ושיפסיקו להיהרג אנשים. זה פשוט מצב מטורף".

"אני מאמין שרוב הקולגות שלי בנבחרת מבינים מאיפה הדברים שלי נובעים. אם נחרים את המשחקים הקרובים זו תהיה הצהרה. לא דיברתי על זה עם שאר החברים, אבל אני בטוח שהם מודעים לכך. מסוכן לצאת החוצה, המצב המדינה מטלטל. הייתי כבר שש-שבע פעמים בהפגנות. אני לא יודע אם החרם יתקיים, אבל אני בטוח שחושבים על זה. אם המצב יישאר כך בחודש הבא לא נשחק. איך אוכל ללכת לשחק בנבחרת, לייצג את המדינה שלי, כשאני חושב על הנשמות האבודות של האנשים שנהרגו?", סיכם את דבריו אקס הפועל ב"ש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי