90 דקות לסבע בניצחון הדרמטי של אל נאסר

דיא סבע | הפייסבוק הרשמי של אל נסר

החלוץ פתח בהרכב, אך לא מצא את הרשת במשחק הקצוות של קבוצתו נגד קורפאקן והוא סופר ארבעה כיבושים לאחר 15 משחקי ליגה. קליימן ישב על הספסל בתיקו של וולוס שהעלה אותם שלב בגביע היווני

(גודל טקסט)

במסגרת המחזור ה-15 בליגת איחוד האמירויות, דיא סבע השלים משחק מלא בניצחון המאוחר של קבוצתו אל נאסר, שנזקקה להרבה מזל כדי לנצח בבית 1:2 את קורפאקן מהתחתית. עם זאת, הישראלי לא כבש משחק שלישי ברציפות ונותר עם ארבעה שערים במאזנו לאחר 15 משחקים.

למרות הפער הגדול בין שתי הקבוצות בטבלה, המארחים שפתחו עם הישראלי בחוד, לא מצאו את הרשת ונזקקו לשער מאוחר של טוזה הפורטוגלי בדקה ה-73. כשנראה היה שאל נאסר תיקח את מלוא הנקודות, הגיע דודו הברזילאי וסמוך לשריקת הסיום, בדקה ה-89, הבקיע את שער השוויון. אלא שבדקה, ה-93 הרכש החדש מנאנט, האלג'יראי מהדי אבייד, כבש שער בכורה במדי אל נאסר, ניצח את המשחק והשאיר את הנקודות בבית. בעקבות כך קבוצתו של סבע ממוקמת רביעית, מרחק שתי נקודות מהמקום השלישי שמוביל לליגת האלופות של אסיה.

ישראלי נוסף שקבוצתו שיחקה היום הוא בוריס קליימן, שישב על הספסל כשקבוצתו וולוס התארחה בכרתים במסגרת הגביע היווני, סיימה בתיקו 1:1 ועלתה לשלב הבא בעקבות ניצחון 0:2 במשחק הראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי