מפתיע: מארק האמשיק חתם בגטבורג

מארק האמשיק | הטוויטר הרשמי של גטבורג

הסלובקי, שיאן הופעות נאפולי בכל הזמנים, הצטרף בחוזה של חצי עונה לקבוצה השבדית, זאת כדי להגיע בכושר ליורו שייערך בקיץ: "מופתע לטובה מהרמה". המנהל המקצועי: "שחקן ייחודי וחרוץ"

(גודל טקסט)

בגיל 33, מארק האמשיק מצא בית חדש כאשר חתם ביעד מפתיע ביותר – גטבורג. שיאן ההופעות של נאפולי בכל הזמנים (520 הופעות בכל המסגרות) חתם בקבוצה השבדית לחצי שנה מתוך מטרה אחת ברורה – להגיע בכושר ליורו שייערך בקיץ בכדי לעזור לנבחרת סלובקיה, בה הוא משמש כקפטן וכשיאן השערים וההופעות אי פעם.

קבוצתו האחרונה של הקשר הייתה דליאן פרו הסינית, בה הוא התיר את חוזהו. הוא חיפש את דרכו חזרה לאירופה, כאמור, כדי להגיע בכושר ליורו, וחלון ההעברות בשבדיה עדיין היה פתוח, שכן העונה החדשה תיפתח רק בתחילת החודש הבא.

חוזהו של האמשיק בסך הכל לחצי שנה, כאמור, עד לסיום חודש אוגוסט, כך שהוא יוכל לעבור לקבוצה אחרת באירופה בתחילת העונה הבאה. פונטוס פארנרו, מנהלה המקצועי של גטבורג, אמר: "מההתחלה היה לנו דיאלוג טוב ויש לנו הסכמה בחשיבה שלנו על כדורגל. מארק כאן כדי לשחק והוא חדור מוטיבציה. הוא מייצג הרבה ממה שגטבורג רוצה להיות. האיכות שלו, יחד עם הכריזמה, המקצועיות והתשוקה, הופעות אותו לייחודי. הוא קשר התקפי חרוץ שתמיד שם את הקבוצה במקום הראשון".

האמשיק עצמו סיפר: "אני מאוד שמח להיות כאן ומופתע לטובה מרמת מתקני האימון כאן. אני מצפה כבר לפגוש את חבריי לקבוצה ולהתחיל להתאמן איתם. כמו שכולם יודעים, אני כאן בחוזה לטווח קצר, אך אעשה כל שביכולתי כדי להביא את הקבוצה להצלחה. עכשיו אני מכניס את כל הגוף והנשמה שלי עבור המועדון הזה".

מארק האמשיק | האתר הרשמי של גטבורג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי