הרצוג הבהיר כי בכוונתו להמשיך לאמן את ישראל בפלייאוף

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | מאור אלקסלסי

האוסטרי, שהאופציה בחוזהו מומשה, מעוניין להמשיך לצמד המשחקים בחודש מרץ, אך חסון יקבע זאת רק לאחר פגישה עם המאמן ורוטנשטיינר. אם ישראל תארח את אחד המשחקים, העדיפות לקיים אותם בסמי עופר או בבלומפילד

(גודל טקסט)

היום (שישי, 13:00 בספורט1) תיערך הגרלת פלייאוף מוקדמות יורו 2020, וישראל שתוגרל גם כן, תדע מי יהיו יריבותיה בחצי הגמר ובמשחק הגמר אם תעלה אליו. שני המפעלים הבינלאומיים היחידים שישראל העפילה עליהם הם מונדיאל 1970 שנערך במקסיקו ואולימפיאדת מונטריאול ב-1976, המאמנים אז היו דוביד שווייצר ועמנואל שפר וכעת גם לאנדי הרצוג יש הזדמנות להירשם בדברי הימים של הכדורגל הישראלי.

הרצוג כבר מימש את האופציה שלו בחוזה עד אפריל 2020 והבהיר כי יוביל את הנבחרת לקראת המשחק בסוף חודש מרץ. למרות שישנה ביקורת על התנהלותו של המאמן האוסטרי בסיום הקמפיין, יו"ר ההתאחדות החדש אורן חסון טרם התייחס לנושא. חסון מתייעץ עם גורמים בהתאחדות לכדורגל ומול הוועדה המקצועית ורק לאחר פגישה עם המנהל הטכני ווילי רוטנשטיינר ועם אנדי הרצוג יוחלט לגבי עתידו של המאמן למשימת הפלייאוף ומוקדמות מונדיאל 2022.

אם ישראל תהיה בדרג ג' היא תקבל את נבחרת סקוטלנד ובגמר תחכה המנצחת בין סרביה לנורבגיה. אם בעקבות ההגרלה ישראל תהיה בדרג א' היא עשויה לפגוש או את הונגריה בבית או את בולגריה בחוץ. היריבה בגמר אם ננצח תהיה המנצחת בין איסלנד לרומניה. במקרה שישראל תזכה לארח לפחות את אחד משני המשחקים, העדפה לקיים את ההתמודדות בבלומפילד או בסמי עופר.


אצטדיון בלומפילד. עשוי לשמש כמגרש הביתי של ישראל בפלייאוף (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי