ליגת האומות 2020: נבחרת ישראל הוגרלה לבית עם צ'כיה, סלובקיה וסקוטלנד

רפאל ואן דר וארט, נבחרת ישראל
רפאל ואן דר וארט, נבחרת ישראל | צילום מסך

עוד לפני שתשחק בסוף החודש בגלאזגו בפלייאוף יורו 2020, הנבחרת של הרצוג הגרילה פעם נוספת את הסקוטים, לצד הנבחרת ממזרח אירופה. המשחקים יצאו לדרך בספטמבר

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תעלה על כר הדשא באצטדיון האמפדן פארק בסקוטלנד בסוף החודש (26.3) ותילחם על סיכוייה להעפיל לאליפות אירופה בקיץ הקרוב דרך שלב הפלייאוף, אליו עלתה בזכות הצלחתה בליגת האומות. הערב (שלישי) אנדי הרצוג ייצג את הנבחרת בהגרלת ליגת האומות 2020 באמסטרדם וראה את נבחרת ישראל משובצת בבית מספר 2 בדרג ב', ביחד סלובקיה, צ'כיה ופעם נוספת סקוטלנד.

הגרלת דרג ב' במלואה:
בית 1: רומניה, צפון אירלנד, נורבגיה, אוסטריה.
בית 2: ישראל, סלובקיה, סקוטלנד, צ'כיה.
בית 3: הונגריה, טורקיה, סרביה, רוסיה.
בית 4: בולגריה, אירלנד, פינלנד, וויילס .

מלבד נבחרת ישראל והגרלת הדרג השני, גם שיבוץ הבתים בדרג א' עורר הרבה מאוד עניין לפני תחילת האירוע של אופ"א כשבסיומו קיבלנו מספר בתים מסקרנים מיוחד, דוגמת נבחרת גרמניה, ששובצה ביד עם ספרד, אוקראינה ושווייץ. קיליאן אמבפה ואלופת העולם צרפת יתמודדו בבית עם הזוכה הראשונה של הטורניר פורטוגל, כשגם קרואטיה ושוודיה איתה בבית.

דרג א' במלואו:
בית 1: פולין, בוסניה, איטליה, הולנד.
בית 2: איסלנד, דנמרק, בלגיה, אנגליה.
בית 3: קרואטיה, שוודיה, צרפת, פורטוגל.
בית 4: גרמניה, אוקראינה, ספרד, שווייץ.

העיר אמסטרדם מארחת השבוע את כנס ועד המנהלים של אופ"א, שם גם יציינו ביום רביעי 100 ימים לפתיחת יורו 2020 טורניר שאמור לצאת לדרך ב-12.6 ברומא בתקווה שהתפשטות נגיף הקורונה תחלוף עד אז והסכנה תעבור, והיום כאמור תיערך הגרלת ליגת האומות שתצא לדרך בספטמבר 2020 – והפעם המשחקים ייערכו בשיטה שונה.

בכל בית הוגרלו ארבע נבחרות וכל נבחרת תפגוש את השנייה בבית ובחוץ. ייערכו בכל חודש שני משחקים, כך שכל ליגת האומות תסתיים עד חודש נובמבר הקרוב והאחרונה בכל בית תרד דרג. בין זוכות הבתים, השתיים הטובות ביותר יזכו להיכנס לפלייאוף מונדיאל 2022 – כמובן מבין אלה שלא עלו למונדיאל מפסגת בית המוקדמות או לפלייאוף בתור סגניות הבתים בשלב המוקדמות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי