רונאלדו לא צפוי לפתוח נגד קרואטיה: "כאילו נשכו לו את הרגל"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | JOHN THYS / Contributor

קפטן פורטוגל רחוק גול אחד מציון דרך ענק אך הוא סובל מזיהום באצבע וכשירותו תקבע סמוך למשחק מחר (21:45, ספורט4). אם ייעדר, ז'ואאו פליקס יחליפו. סנטוס: "אני לא חושב שהוא יהיה כשיר למשחק"

(גודל טקסט)

בעשרת המשחקים בנבחרת פורטוגל ב-2019, כבש כריסטיאנו רונאלדו מספר בלתי נתפס של 14 שערים. מחר (שבת, 21:45, שידור ישיר בספורט4) תפגוש נבחרתו את קרואטיה, והקפטן יכול לקבוע שיא ענק – הוא זקוק לשער נוסף כדי להגיע לציון דרך של מאה שערים בנבחרת הלאומית, אך ההישג האדיר כנראה ימתין עוד קצת.

הכוכב צפוי להיעדר מהמשחק בעקבות זיהום בכף הרגל, לאחר שהחמיץ את אימון הבוקר אתמול (חמישי). רגע לפני המשחק, מאמן הנבחרת, פרננדו סנטוס, סיפק עדכון על מצבו הבריאותי: "לא אכחיש, הוא מרגיש טוב יותר היום, הוא התחיל להרגיש טוב יותר בזכות האנטיביוטיקה. הוא פגש את הצוות הרפואי שבוחן את המצב שלו לעומק. אנחנו נחכה למחר ונראה איך הוא מרגיש, אני בספק גדול שהוא יהיה כשיר ב-100%. היום הוא התאמן בחדר כושר, אני פסימי לגבי הכשירות שלו למחר".

"הוא התאמן טוב מאוד השבוע, במיוחד למישהו שלא התאמן הרבה בשבועות האחרונים. ביום רביעי בבוקר הוא הגיע עם כאב בכף הרגל, אז החלטנו שעדיף לשמור עליו. לא ידענו בדיוק מה יש לו, לכן החלטנו לא לקחת סיכונים. אחר הצהריים כבר ראינו שיש לו דלקת, הרגל שלו הייתה אדומה וחמה כאילו נשכו אותו, ואז הבנו שזה לא פציעה אלא זיהום והוא צריך אנטיביוטיקה. נורמלי, לא? התרופות יפתרו את הבעיה".

פרט לרונאלדו, הקשר רנאטו סאנצ'ס כבר שוחרר בשל בעיות בשרירים. אם CR7 לא ישחק, היהלום הצעיר של הנבחרת, ז'ואאו פליקס מאתלטיקו מדריד יתפוס את מקומו. בחמשת משחקיו בנבחרת הבוגרת עד עתה, פליקס עדיין לא כבש שער בכורה.

ברנרדו סילבה אמר: "הציפיות גבוהות מאוד לאחר הזכייה ביורו ובגביע האומות, אבל אנחנו לא משחקים לבד. קרואטיה יריבה חזקה מאוד, זו סגנית אלופת העולם. המשחק יהיה קשה. אנחנו רוצים לנצח אבל זה לא יהיה קל".כמו כן, הקשר של מנצ'סטר סיטי התייחס למשחק בדלתיים סגורות: "חבל לנו מאוד שהקהל לא יהיה, הוא מוסיף הרבה התרגשות במשחקים, אבל זה לא משנה את השאיפה שלנו לנצח". המשחק האחרון של פורטוגל היה ב-17 בנובמבר אז ניצחה 0:2 את לוקסמבורג.

קשה לשכוח את המשחק האחרון הגדול ביניהן, בשלב 1/8 גמר היורו. קרואטיה הייתה טובה הרבה יותר אך המשחק נקלע להארכה ובדקה ה-117 ריקרדו קווארסמה כבש את שער הניצחון לנבחרת של פרננדו סנטוס.

גם היריבה קרואטיה תציג הרכב שונה מהרגיל כאשר שניים משחקניה הבכירים, לוקה מודריץ' ואיבן ראקיטיץ', קיבלו מנוחה ולא זומנו למשחק. בהעדרם, מרסלו ברוזוביץ' ומתיאה קובאצ'יץ' שרשמו עונות נהדרות באינטר וצ'לסי בהתאמה, ייקחו פיקוד במרכז השדה. מריו פאשליץ', איבן פרישיץ' ואנטה רביץ' בחלק הקדמי, לקרוטאים יש הרבה מה למכור.

ריקרדו קווארסמה חוגג ניצחון דרמטי ביורו | Evrim Aydin/Anadolu Agency/Getty Images

למרות הסגל החסר, בקרואטיה המצב רוח מצוין, שכן השחקנים זכו לביקור מרגש של החלוץ מריו מנדז'וקיץ' שהיה חלק מהנבחרת שהגיעה לגמר המונדיאל. "באתי לבדוק עם הכל בסדר", התבדח החלוץ. במשחקה האחרון, איי שם בנובמבר, קרואטיה לא הרשימה כשגברה 1:2 בקושי על גיאורגיה במשחק ידידות. פרישיץ' היה זה שכבש את שער הניצחון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי