Sport1 Banner

פתיחה חלקה: בלגיה ניצחה 0:2 את דנמרק

ליגת האומות: החבורה של רוברטו מרטינס עלתה לראש הבית בזכות שער של מרטנס ובישול לדנאייר. וגם: אקס בני יהודה בישל בניצחון על סן מרינו, צפון מקדוניה גברה על ארמניה ואזרבייג'ן הופעתה מול לוקסמבורג

(גודל טקסט)

שלב הבתים של ליגת האומות נמשך גם היום (שבת) עם תשעה משחקים נוספים. הערב נפתח עם שני מפגשים במקביל בהם מקדוניה הצפונית ניצחה 0:2 את ארמניה בדרג C, בעוד בדרג D והאחרון גיברלטר השיגה 0:1 קטן על סן מרינו. בהמשך לוקסמבורג הפתיעה את אזרבייג'ן עם 1:2 בחוץ, גאירוגיה גברה 0:1 את אסטוניה ומונטנגרו ניצחה 0:2 את קפריסין. בדרג A, בלגיה גברה 0:2 על דנמרק.

דנמרק – בלגיה 2:0

הנבחרת של רוברטו מרטינס מדורגת ראשונה בעולם, ובקמפיין הקודם, מוקדמות היורו, היא כבשה לא פחות מ-40 שערים – ארבעה בממוצע למשחק. הפעם היא הסתפקה ב-0:2 בלבד, אבל רשמה ניצחון נוסף בזמן שקווין דה בריינה וטיבו קורטואה קיבלו מנוחה ולא היו בסגל, ואדן הזאר פתח על הספסל. ג'ייסון דנאייר העניק יתרון כבר בדקה התשיעית כשכבש מכדור קרן שהגביה דריס מרטנס, שהכפיל בדקה ה-77 לאחר שניצל קומדיה של טעויות בהגנה.

בחודש הבא הבלגים יתמודדו מול אחת הנבחרות היותר מסקרנות באירופה ונבחרת אחרת שכיכבה במוקדמות היורו – אנגליה, ומול נבחרת שלושת האריות יהיו ללא ספק הרבה יותר קשה. הדנים, מנגד, בהופעת הבכורה של המאמן קספר היולמנד, נכנעו ויקוו להשיג תוצאה טובה יותר במשחק הבא שלהם – מול איסלנד בחודש הבא.

יאניק קראסקו, כריסטיאן אריקסן | Lars Ronbog / FrontZoneSport via Getty Images

גיברלטר – סן מרינו 0:1

בפעם האחרונה שסן מרינו סיימה משחק ללא הפסד הייתה לפני שש שנים ב-0:0 מול אסטוניה. גם הפעם הנמושה הכי גדולה של אירופה סיימה בהפסד חוץ לגיברלטר. אקס בני יהודה, ליאם ווקר בישל לגריים טורילה את שער הניצחון (42).

מקדוניה הצפונית – ארמניה 1:2

מקדוניה הצפונית שעשתה חיים לא קלים בשני הקמפיינים הנוכחיים מול נבחרת ישראל, הוכיחה גם הערב כי היא הפייבוריטית לעלות לדרג השני מבית 1. את הניצחון הערב השיגו בזכות שני פנדלים מדויקים של  אזגיאן אליוסקי (5) ואיליה נסטורובסקי (38). מנגד טיגראן ברסגיאן צימק בתוספת הזמן, גם הוא מהנקודה הלבנה.

אזרבייג'ן – לוקסמבורג 2:1 (צפו בתקציר)

ללא אמיר עגייב בסגל, האזרים רשמו הפסד ביתי מפתיע. המארחת נותרה בעשרה שחקנים בשל אדום ישיר של מאהיר מדטוב, אך זה לא מנע מרמיל שיידאב לכבוש שתי דקות לפני סיום המחצית הראשונה. לוקסמבורג מנגד איזנה במהרה, לאור שער עצמי של אנטון קריבסטיוק, והפכה מפנדל מדויק של גרסון רודריגס (72).

תוצאות נוספות

קפריסין – מונטנגרו 0:2

אסטוניה – גיאורגיה 1:0

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי