טוני קרוס בטוח: "תומאס מולר לא יחזור לנבחרת גרמניה"

קשר ריאל מדריד טען ב'בילד' כי גם העונה המוצלחת של שחקן ההתקפה של באיירן מינכן לא תשכנע את יואכים לב להשיבו: "המאמן רוצה לאפשר לשחקנים הצעירים להתפתח, מדובר בפרוייקט לשנים הבאות"

(גודל טקסט)

בעקבות הכישלון העצום במונדיאל 2018 בו אלופת העולם גרמניה, איבדה את התואר עם הדחה כואבת בשלב הבתים, המאמן יואכים לב החל תהליך של חילופי דורות בנבחרת כאשר הודיע למאטס הומלס, ג'רום בואטנג ותומאס מולר שאין בכוונתו לזמנם, לאור רצון להחיות מחדש את המאנשאפט.

אולם בעונה האחרונה השתנה לא מעט. שני השחקנים מבאיירן מינכן פרחו מחדש תחת האנזי פליק, ובמיוחד שחקן ההתקפה ששבר את שיא הבישולים בבונדסליגה עם 21 במספר. אך המנג'ר הגרמני נותר נחוש בדעתו והחליט לא לזמן את שלושת השחקנים למשחק מול לצמד המשחקים מול ספרד ושוויץ.

קשר הנבחרת וריאל מדריד, טוני קרוס דיבר ב'בילד' לקראת המשחק הערב (ראשון) נגד השוויצרים והתייחס לסוגיה המורכבת: "המאמן הלאומי הבהיר להם את זה. הוא לא פסל אותם בגלל שהיו להם משחקים גרועים, אלא בגלל שבחר ללכת בדרך חדשה ולהתבסס על שחקנים צעירים".

תומאס מולר
תומאס מולר | Kai Pfaffenbach/Pool via Getty Images

קרוס הודה כי למולר הייתה עונה יוצאת דופן, אך טען בהמשך כי החזרתו של החלוץ שיחגוג בעוד שבוע 31, עלולה לחסום את הדרך עבור שחקנים צעירים כי לירוי סאנה, סרג' גנאברי, טימו ורנר וקאי האברץ: "לב רוצה לתת לשחקנים הצעירים להתפתח, לכן קשה לי להאמין שהגלגל יחזור לאחור. המטרה מאחורי ההחלטה היא לא לנצח את המשחק הקרוב, אלא בפרוייקט לשנים הקרובות".

מולר כמובן נחשב לאחד השחקנים הגדולים בתולדות נבחרת גרמניה וגם העובדה שלא לבש את המדים הלאומיים של גרמניה קרוב לשנתיים לא מפריעה לו להשתבץ במקום ה-11 בטבלת ההופעות עם 100 בדיוק, בהן הוא כבש 38 שערים (מקום תשיעי בנבחרת) והספיק לזכות בגביע העולם בברזיל ב-2014.

טוני קרוס
טוני קרוס | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי