רוברטו מאנצ'יני: "צפויים להיות מספר שינויים לקראת הולנד"

רוברטו מנצ'יני
רוברטו מנצ'יני | Gettyimages

אחרי התיקו מול בוסניה, מאמן נבחרת איטליה אישר כי קייליני ואימובילה ישובו ל-11 נגד האורנג' (שני, 21:35 בספורט4). המאמן הזמני של היריבה, לודואזס: "שתי הנבחרות מאוד דומות, צפוי משחק מעניין"

(גודל טקסט)

במקביל למשחק של נבחרת ישראל נגד סלובקיה, ייערך מחר (שני) בליגת האומות משחק מסקרן לא פחות בדרג A. נבחרת הולנד שניצחה 0:1 את פולין תארח את איטליה שסיימה בתיקו 1:1 מול בוסניה ותחפש ניצחון ראשון בקמפיין (החל מ-21:35, שידור ישיר בספורט4).

האזורי כאמור סיימו במחזור הפתיחה בתיקו מאכזב, לכן המאמן רוברטו מאנצ'יניצפוי לבצע רק מספר שינויים בהרכב. ג'ורג'יו קייליני יעלה על חשבונו פרנצ'סקו אצ'רבי לאחר שהודה המאמן כי הוא לא הכניס את הבלם יובנטוס בטעות, ומחזיק נעל הזהב הטרי צ'ירו אימובילה יפתח ב-11 במקום אנדראה בלוטי. מלבד זאת, גם ניקולו זאניולו עשוי לקבל את המקום בהרכב.

רוברטון מאנצ'יני אמר במסיבת עיתונאים לפני המשחק: "אני יכול לומר שהיו ארבעה שינויים מחר. אני מקווה שהנבחרת שלי תשחק כדורגל טוב, כמו שהיה מול בוסניה, אם כי קרו מספר דברים שלא התכוונו לעשות. עלינו להשיג ניצחון".

צ'ירו אימובילה. מחוץ לרשימה | Marco Rosi/Getty Images

"החלוצים שלנו רגילים לשחק בצורה אחרת בקבוצות שלהם. יכולנו לכבוש בכמות גבוהה יותר, אבל החלוצים שלנו לא עשו את העבודה. חייבם לעשות יותר מחר. השחקנים שלנו הגיעו לחלון הבינלואמי ללא אימונים לפני העונה, כך שזה מצב חריג לחלוטין. לכן אנחנו צריכים לחשוב על מספר רוטציות, יש שחקנים שלא יכולים לשחק בשני משחקים תוך שלושה ימים".  

מנגד, המאמן הזמני של הולנד, דווייט לודואזס, בינתיים מסתדר ללא רונאלד קומאן והמטרה היא לשמור על 100 אחוז הצלחה בליגת האומות. מבחינה מקצועית קווינסי פרומס, עשוי לקבל מנוחה ובמקומו יפתח חלוץ סביליה לוק דה יונג. בעקבות כך ממפיס דפאי שעשוי לסגור בימים הקרובים בברצלונה יזוז לאגף השמאלי. פרט לשינוי זה, האורנג' אמורים לעלות עם אותו הרכב.

לודואזס דיבר על היריבה: "אנחנו הולכים להתמודד מול נבחרת גדולה ששינתה לחלוטין את סגנון הכדורגל שלה בשנים האחרונות. אנחנו מאוד דומים בסגנון המשחק, שתי הנבחרות ינסו לשלוט בכדור וצפוי להיות לנו משחק מעניין".

ממפיס דפאיי
ממפיס דפאיי | Gettyimages
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי