פודן וגרינווד הזמינו נשים למלון באיסלנד ונופו מנבחרת אנגליה

פיל פודן, מייסון גרינווד
פיל פודן, מייסון גרינווד | Mike Egerton/PA Images via Getty Images

שני הכוכבים הצעירים של סיטי ויונייטד, שרק בסוף השבוע ערכו הופעת בכורה במדי שלושת האריות, לא ייצאו למשחק בדנמרק לאחר שתועדו ברשתות החברתיות מפרים את הנחיות המשמעת

(גודל טקסט)

פיל פודן ומייסון גרינווד, שני הכוכבים הצעירים של מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד בהתאמה, ערכו בסוף השבוע באיסלנד את הופעת הבכורה שלהם בנבחרת אנגליה. פודן בן ה-20 וגרינווד בן ה-18 כבר הפכו לשחקנים מאוד משמעותיים בסגלי הקבוצות, אך רק עתה בפתיחת ליגת האומות זכו גם לקרדיט מגארת' סאות'גייט – הקשר פתח בקישור ואילו החלוץ הצעיר עלה מהספסל בניסיון להכריע את המפגש.

אבל עם כל הכבוד ליכולתם ולאיכותם של השניים, כבר אחרי משחק הבכורה הם מצאו את עצמם הבוקר (ראשון) מחוץ לסגל שלושת האריות למשחק מחר בדנמרק (החל מ-21:35, ישיר בספורט1) לאחר שתועדו מבלים בחדריהם במלון באיסלנד עם נשים – הפרת משמעת חמורה גם בימים בהם השחקנים לא נכנסים ל"בועה" כחלק מתקנות אופ"א.

בתקשורת האיסלנדית חשפו הבוקר העובדה כי השניים בילו עם שתי זרות ואף העלו סרטון של השניים מצולמים בחדרם על ידי אחת הנשים – כך למעשה נחשפה הפרשה, בשל התיעוד באפליקציית "סנאפצ'אט". פודן, אב, על אף גילו הצעיר, הוא כבר אב לילד בן שנתיים ונמצא בזוגיות ארוכה, בעוד גרינווד לאחרונה נפרד מזוגתו.

סאות'גייט אישר שהשניים לא יצאו עם הנבחרת לדנמרק ואמר במסיבת העיתונאים: "הם היו נאיביים. אני מודע לעובדה שהם צעירים, אבל כל העולם מתמודד עם מגפה. גילינו על כך הבוקר והם לא יוכלו להמשיך איתנו לדנמרק בשל הפרוטוקול שאנו מחויבים לו והם ישובו לאנגליה בנפרד. הם יודעים שהם טעו". יש לציין שספק רב אם הם ימצאו את עצמם מחוץ לסגל אנגליה גם בחודש הבא, אך החלטה על כך טרם התקבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי