רוברטסון לקראת הפלייאוף נגד ישראל: "צריכים את כולם מאחורינו"

אלי דסה, אנדי רוברטסון
אלי דסה, אנדי רוברטסון | Ian MacNicol/Getty Images

קפטן נבחרת סקוטלנד ומגן ליברפול כבר חושב על משחקי העלייה ליורו בעוד חודש ומגיב לביקורות: "אנחנו בפסגת הבית בליגת האומות ולא הפסדנו חמישה משחקים רצופים. אנחנו לא יכולים להתחבר בקליק, זקוקים לתמיכה"

(גודל טקסט)

נבחרת סקוטלנד אמנם הייתה רחוקה מלהרשים בחלון המשחקים הראשון של ליגת האומות, תחילה ב-1:1 נגד ישראל ביום שישי וגם אתמול (שני) היא התקשתה מאוד בדרך לניצחון על צ'כיה ששיחקה ללא אף אחד משחקני הנבחרת הקבועים בעקבות חולה קורונה מאומת בצוות, אבל למרות זאת הסקוטים נמצאים בראש הבית עם ישראל, צ'כיה וסלובקיה.

כידוע, בעוד חודש בדיוק תתארח ישראל בגלאזגו אצל החבורה של סטיב קלארק בחצי גמר פלייאוף יורו 2020 ועל אף שסקוטלנד בפסגת ליגת האומות עם ארבע נקודות ואילו ישראל עם שתי תוצאות תיקו, הסקוטים מאוד חוששים לקראת המפגש לאחר המפגש בין הצדדים בסוף השבוע. מי שניסה להרגיע את הרוחות הוא הקפטן הסקוטי ומגן ליברפול, אנדרו רוברטסון.

"אנחנו צריכים את כולם מאחורינו", אמר רוברטסון, "זקוקים לתמיכה ולדחיפה מהציבור. אנחנו צריכים שיאמינו בנו ובתקווה נביא את הרוח הזו לכר הדשא. כולם מצפים שהנבחרת תתחבר תוך רגע, בקליק אחד, אבל דברים כאלה לא קורים".

סקוטלנד מנסה במשחקים האחרונים מערך חדש, 3-5-1-1 ועל כך אמר רוברטסון: "אין לנו שום דבר להסתיר. אנשים ימצאו דברים שליליים בכל דבר, גם במשחק בו ניצחנו, אז זה לא מטריד אותי כלל כל עוד צברנו עוד שלוש נקודות. אנחנו בפסגת הבית ואחרי חמישה משחקים ללא הפסד, אז כדאי שנסתכל על הצד החיובי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי