הסלובקים די מרוצים: "לאף נבחרת לא יהיה קל לצאת מישראל עם נקודות"

שחקני סלובקיה חוגגים | אודי ציטיאט

אחרי ה-1:1 הדרמטי בנתניה, המאמן האורח פאבל הפאל החמיא לחניכיו של רוטנשטיינר: "הראו איכות טכנית נהדרת". הקפטן יוראי קוצקה הודה: "יש לי חלק בשער של אלמקייס". ומה היה למילאן שקיריניאר לומר?

(גודל טקסט)

אחרי הפסד מדאיג 3:1 לצ'כיה ובהרכב חסר מאוד, סלובקיה סיימה אמש (שני) ב-1:1 דרמטי בנתניה מול ישראל והשיגה נקודה ראשון בקמפיין ליגת האומות. בדומה לנבחרת שלנו, גם הסלובקים יתמודדו ב-8 באוקטובר בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו, שם הם יפגשו את אירלנד. אם ינצחו, ישחקו בגמר נגד המנצחת במשחק בין צפון אירלנד לבוסניה.

בחזרה למשחק מול ישראל. "אני חושב שהיה משחק מעניין שהתפתח בצורה טובה עבורנו", אמר בסיום המאמן הסלובקי פאבל הפאל. "היינו מודאגים מאוד ממזג האוויר וזה אכן היה לא נעים, אנחנו לא רגילים לתנאים כאלה. ישראל הראתה איכות טכנית נהדרת. השחקנים שלי השאירו את כל מה שיש להם על המגרש ואני חושב שסבלנו מחוסר מזל. היו לנו כמה התקפות מעבר בהן היינו יכולים להכריע את המשחק, אבל לצערי זה לא קרה והפנים קדימה".

הפאל המשיך: "נגמר לנו הכוח, במיוחד במהלך המחצית השנייה. יש לנו שחקנים בסגל שעדיין לא החלו בהכנה לעונה הקרובה ואחרים משמעותיים מאוד היו חסרים. עלינו לשפר את האינטנסיביות שלנו ואני מקווה שהמשחק הבא שלנו כבר יהיה הרבה יותר טוב בכל הנוגע להיבט הפיזי. אמנם לא ניצחנו, אבל מצד שני חשוב לומר שגם היינו יכולים להפסיד, דבר אשר היה מהווה אכזבה עצומה עבורנו. לאף נבחרת לא יהיה קל להוציא נקודות בישראל".

צפו: 1:1 דרמטי בין ישראל לסלובקיה

שחקן פארמה האיטלקית וקפטן נבחרת סלובקיה, יוראי קוצקה, הוסיף: "הנקודות היו בהישג יד מבחינתנו, אבל לצערי הזמנו את השער המאוחר של ישראל. יש לי חלק בגול של אלמקייס, לא קלטתי את התנועה שלו וזו הייתה טעות שהשאירה אותו לבדו מול השוער. אנחנו יכולים לשמוח מכך שהגול שלהם נכבש בשלב מאוחר. התעסקנו במרבית הדקות בהגנה על השער שלנו, זה היה משחק מאוד מאוד קשה".

כובש השער של הסלובקים, החלוץ מיכאל דוריש, סיכם: "כיף להבקיע, אבל חבל שלא חזרנו הביתה עם ניצחון. הישראלים היו בלחץ גדול להשוות ואני חושב שהם לא הגיעו למצב ודאי של כיבוש עד הגול. חבל שלא שמרנו על היתרון שלנו. אנחנו מודעים למצב שלנו בבית, אך אני חושב שיש לנו המון שחקנים איכותיים ואני מקווה שבעוד חודש, בפלייאוף, נהיה במצב רוח טוב וכולם יישארו בריאים".

מילאן שקיריניאר מאינטר, אולי הבולט בשחקני סלובקיה אמש, ניתח: "הגענו למשחק מוכנים והתגוננו בצורה טובה. עלינו להגיע למשחקים הבאים במצב טוב יותר מבחינה פיזית, כי איכות יש לנו וראו את זה גם אתמול כשהופענו עם לא מעט שחקנים חסרים".

הקשר מאתוש ברו: "היה משחק קשה מאוד מול נבחרת ישראלית ששלטה בכדורגל והייתה טובה מאיתנו. השארנו את הלב שלנו על המגרש ואני סבור שעלינו להיות אסירי תודה יל הנקודה שהשגנו. לא היינו ערוכים מספיק מבחינה פיזית, אך נתנו את כל מה שיש לנו. נרים את הראש ונבחן מה אנחנו צריכים לשפר כדי להגיע למשחק הבא ולהיות טובים יותר".

שחקני נבחרת סלובקיה | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי