אנגליה מעדה מול דנמרק, בלגיה דרסה 1:5 את איסלנד

שחקני נבחרת בלגיה חוגגים | JOHN THYS/AFP via Getty Images

שלושת האריות שוב לא הרשימו ונפרדו ב-0:0 מאכזב בקופנהאגן. המדורגת ראשונה בעולם נקלעה לפיגור בדקה ה-11, אך ענתה עם צמד של בטשוואי וכיבושים נוספים של מרטנס, ויטסל ודוקו. מקדוניה חילצה 1:1 בגיאורגיה

(גודל טקסט)

פגרת הנבחרות של חודש ספטמבר הגיעה הערב (שלישי) לסיומה לאחר המשחקים המסקרנים בדרג A. פרט לצמד של רונאלדו שהגיע ל-100 כיבושי נבחרת וה-2:4 של צרפת מול קרואטיה, בלגיה דרסה 1:5 את איסלנד ואנגליה סיימה ב-0:0 בדנמרק.  קודם לכן התקיימו שני משחקים מוקדמים בדרג C, מקדוניה הצפונית וגיאורגיה סיימה בתיקו 1:1 וארמניה ניצחה 0:2 את אסטוניה.

בלגיה – איסלנד 1:5

המדורגת ראשונה בעולם פתחה את קמפיין ליגת האומות עם ניצחון 0:2 על דנמרק, בעוד איסלנד רשמה הפסד דרמטי לאנגליה לאחר שהחמיצה פנדל בדקה ה-90 ונראה היה שהאורחת מסוגלת לסיים את הערב עם ניצחון מפתיע לאחר שעלתה ליתרון בדקה ה-11 בזכות בעיטה מעט משונה של הולמברט פרידיונסון. אך כל השמחה הושבתה כעבור שתי דקות לאחר שער של אקסל ויטסל שכבש מקרוב לאחר ניסיון כדור חופשי של דריס מרטנס שננעץ בקורה ובדקה ה-17 המהפך הושלם משער של מישי בטשואיי.

החגיגה הבלגית המשיכה גם במחצית השנייה. קווין דה בריינה, שחקן העונה הטרי באנגליה, מצא במסירת אומן את מרטנס שכבש את השלישי עם בעיטה מזווית קשה ובדקה ה-69 בטשואיי השלים צמד עם העקב לאחר כדור רוחב של יארי ורסצ'ארנן. עשר דקות לסיום בלגיה הראתה קצת משחקני הדור הבא שלה. ג'רמי דוקו בן ה-18 נעץ את המסמר האחרון לאחר מבצע אישי אדיר באגף שמאל, שהסתיים בבעיטה חדה לפינה הרחוקה.

שחקני נבחרת בלגיה חוגגים | JOHN THYS/AFP via Getty Images

דנמרק – אנגליה 0:0 (צפו בתקציר)

אם יש נבחרת שאמורה לעשות חושבים אחרי צמד המשחקים בליגת האומות היא ללא ספק נבחרת אנגליה. אמנם נגד איסלנד הצליחה לחלץ שלוש נקודות, אך עשתה זאת ביכולת לא מרשימה ושניים משחקניה פיל פודן ומייסון גריינווד, נופו מהסגל לאחר שהזמינו נשים לחדרם. גם הערב בקופנהאגן אנגליה כמעט ולא הגיעה למצבים ולמרות ניסיון של הארי קיין בדקה ה-90, פשוט לא הגיע לה לנצח. הדבר היחיד שאפשר לקחת מהמפגש הוא הופעת הבכורה של ג'ק גריליש במדי שלושת האריות. המארחת מנגד השיגה נקודה ראשונה בקמפיין.

גיאורגיה – מקדוניה הצפונית 1:1 (צפו בתקציר)

שני הנבחרות שניצחו את המחזור הראשון קיוו לשמור על חשבון השנייה על 100 אחוזי הצלחה במגרש בטביליסי. המארחת עלתה ליתרון מוקדם בדקה ה-13 בזכות פנדל מדויק של טורניקה אוקריאשווילי, סטפן ריסטובסקי ענה כעבור 20 דקות מבישול של גוראן פאנדב. במחצית השנייה ויסאר מוסליו הותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים לאחר שקיבל כרטיס אדום בדקה ה-64, אך הגיאורגים לא ניצלו את היתרון המספרי ולקחו מהמשחק נקודה בלבד.

ארמניה – אסטוניה 0:2

אחרי הפסד מאכזב למקדוניה הצפונית, הארמנים השיגו ניצחון ראשון בקמפיין על נמושת הבית, שממשיכה להוכיח כי מקומה בדרג האחרון. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-43 משער של חלוץ טמבוב הרוסית, אלכסנדר קרפטיאן, ויימאר אנגולו הכפיל בדקה ה-65. כוכב הנבחרת ושחקן רומא הנריק מחיטריאן, לא נכלל בסגל.

תוצאות נוספות

קפריסין – אזרבייג'ן 1:0

לוקסמבורג – מונטנגרו 1:0

סן מרינו – ליכטנשטיין 2:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי