יש מחליף לרונאלד קומאן: פרנק דה בור ימונה למאמן נבחרת הולנד

רונאלד קומאן, פרנק דה בור | VI Images via Getty Images

מנג'ר אטלנטה בעונה החולפת, שהדריך בעבר גם את אינטר, קריסטל פאלאס ואייאקס, יוצג באופן רשמי בימים הקרובים ויגיש את הסגל הקרוב לקראת חלון הנבחרות של אוקטובר

(גודל טקסט)

כבר למעלה מחודש ימים שנבחרת הולנד נמצאת ללא מאמן ראשי, לאחר שרונאלד קומאן החליט להתיר את חוזהו לטובת מעבר לברצלונה, ואף ערכה שני משחקים בליגת האומות בהדרכתו של העוזר דווייט לודואזס, שהסתיימו בניצחון מול פולין והפסד לאיטליה, אך הדבר ישתנה בקרוב מאוד.

על פי דיווח ב'טלחראף' ההולנדי, פרנק דה בור סיכם את תנאיו בנבחרת האורנג' ויוצג באופן רשמי עד סוף השבוע הקרוב, כאשר המטרה שהיא לאפשר למאמן לבחור את הסגל לקראת משחק הידידות נגד נבחרת מקסיקו ב-7 באוקטובר ולמפגשים בין נבחרות איטליה ובוסניה במסגרת ליגת האומות שבוע לאחר מכן. דה בור צפוי לחתום עד סיום קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022, אך צפויה להיות הכרעה נוספת לגבי עתידו בנבחרת ההולנדית לאחר יורו 2020 שאמור לצאת לדרך כזכור בקיץ 2021.

יש לציין כי המנג'ר ההולנדי חווה שנים לא פשוטות בכלל, אחרי קדנציה מוצלחת באייאקס במהלכה זכה בארבע אליפויות, נכשל באופן גורף באינטר (כולל הפסד להפועל באר שבע בליגה האירופית) ובקריסטל פאלאס. את העונה האחרונה העביר באלופת ה-MLS היוצאת אטלנטה, ממנה פוטר לאחר טורניר הקיץ שהסתיים בהדחה בשלב הבתים. יתרה מכך, ההתאחדות ההולנדית העדיפה קודם כל את פרנק רייקארד ופטר בוס שסירבו לתפקיד. לכן עבור דה המעבר לזירה הבינלאומית עשויה לשמש כנקודת מפנה בקריירה, בדיוק כמו לקודמו בתפקיד.

דה בור. מקום 12?  לא מתאים
דה בור. מקום 12? לא מתאים | צילום: Getty

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי