מאלי שוב זימנה את טראורה, שנמצא גם ברשימה של לואיס אנריקה

אדאמה טראורה | Craig Mercer/MB Media/Getty Images

כוכב וולבס נכלל בסגל של הנבחרת האפריקאית, שתערוך צמד משחקי ידידות נגד גאנה ואיראן, אולם ביום שישי הקרוב הוא צפוי לקבל זימון נוסף מנבחרת ספרד. היכן יערוך את ההופעה הבינלאומית הראשונה שלו?

קבוצות: וולבס
(גודל טקסט)

רק חוסר מזל משווע מנע את ההופעה הבינלאומית הראשונה של כוכב וולבס אדאמה טראורה. אך הסיפור של השחקן בן ה-24 תופס תפנית מעניינת לא רק בגלל שפספס מספר משחקים בעקבות מספר פציעות והתפרצות הקורונה, אלא בעיקר בשל העובדה שכבר זומן לשתי נבחרות שונות.

שחקן ההתקפה שנכלל בסגל של ספרד, למרות שהצהיר בעבר כי אינו מתכוון לחכות ללה רוחה, זומן אמש (שני) שוב לנבחרת מאלי לקראת צמד משחקי הידידות מול נבחרות גאנה ואיראן שייצאו לדרך ב-9 וב-13 באוקטובר בהתאמה, אך על פי הדיווחים בספרד טראורה צפוי להיכלל ב-23 של לואיס אנריקה אשר ינהל בחלון הקרוב לא פחות משלושה משחקים מול פורטוגל, שוויץ ואוקראינה, כאשר השניים האחרונים יהיו במסגרת ליגת האומות.

עם זאת, יש לציין כי המאבק עשוי להיות מוכרע לטובת הנבחרת האירופית. טראורה יליד ספרד ובן למהגרים ממאלי, שיחק בכל הנבחרות הצעירות של ספרד ובסופו של דבר ההחלטה היכן לשחק אמורה להיות שלו בלבד. עוד ניתן להוסיף שגם אם טראורה ישחק באוקטובר במדי מאלי, זה לא ימנע ממנו לשחק בעתיד עבור ספרד מכיוון שאותם משחקים לא יהיו במסגרת רשמית.

טראורה התייחס לסוגיה הזאת בעבר ואמר: "אני אסיר תודה על כך שיש לי הזדמנות לייצג שתי נבחרות שונות. ספרד בה נולדתי ומאלי מדינת המוצא של הוריי ואני שמח על כך. המטרה שלי היא לתת את כל כולי לכל מקום אליו אגיע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי