בכושר ההבקעה הטוב בעולם? אנגליה בטירוף מקלברט-לווין

דומיניק קלברט-לווין | Nick Potts/PA Images via Getty Images

החלוץ הלוהט של אברטון (9 שערים ב-6 משחקים) כבש בבכורה שלו במדי שלושת האריות ב-0:3 על ווילס. בתקשורת הבריטית החמיאו: "לא מסוגל להפסיק לכבוש". גם גריליש נצץ וקיבל שבחים מסאות'גייט, ביום ראשון: בלגיה

(גודל טקסט)

העתיד של נבחרת אנגליה נראה טוב. נבחרת שלושת האריות מציגה לראווה לא מעט שחקנים צעירים ומוכשרים, שנחשבים למי שעתידים להיות שחקנים מהטופ האירופי בשנים הבאות, ואתמול (חמישי) חניכיו של גארת' סאות'גייט הביסו 0:3 את ווילס במשחק ידידות.

המשחק התקיים רגע לפני הקרב הענק שמצפה לאנגליה ביום ראשון, כאשר היא תפגוש בוומבלי את בלגיה של קווין דה בריינה ורומלו לוקאקו (18:50, שידור ישיר בספורט4) להתמודדות במסגרת ליגת האומות. שלושה ימים לאחר מכן, ביום רביעי, מצפה לנבחרת שלושת האריות משחק מול דנמרק.

אבל בחזרה למשחק אתמול, שעורר טירוף בממלכה. זה היה משחק של בכורות – בוקאיו סאקה, ריס ג'יימס, הארווי בארנס ודומיניק קלברט-לווין ערכו הופעה ראשונה, כאשר האחרון גם כבש. שני הכובשים הנוספים, דני אינגס (שסיפק ביצוע גדול במספרת) וקונור קודי – כבשו את הראשון שלהם בנבחרת.

ריס ג'יימס | CARL RECINE/POOL/AFP via Getty Images

עיקר תשומת הלב הלכה לקלברט-לווין, החלוץ הלוהט של אברטון, שנמצא אולי בכושר ההבקעה הטוב בעולם. השחקן בן ה-23 כבש העונה כבר תשעה שערים בשש הופעות בלבד במסגרת הקבוצה בלבד, ובפרמיירליג ספציפית יש לו שישה כיבושים בארבעה משחקים. את הכושר האדיר הזה הוא הביא לנבחרת, ובתקשורת באנגליה החמיאו: "פשוט לא מסוגל להפסיק להבקיע. ניצל את ההזדמנות שלו בבכורה".

שחקן נוסף שנמצא בכושר מצוין וגם הוא הראה יכולת גבוהה אתמול הוא ג'ק גריליש. כוכב אסטון וילה, שלהט ב-2:7 הבלתי נשכח על ליברפול עם צמד ושלושה בישולים, ערך בסך הכל את הופעתו השנייה במדים הלאומיים, הרשים וגם הוא קיבל שבחים בבריטניה: "נצץ באיכות המיוחדת שלו ואם היה ספק בעבר אם הוא מתאים לנבחרת אנגליה – אין ספק יותר".

גם המאמן גארת' סאות'גייט לא התעלם מההשתלבות המהירה של קלברט-לווין בנבחרת ואמר בסיום ההתמודדות: "מבחינת השחקנים שערכו הופעות בכורה, היה נרגש שקלברט-לווין 'מרגיש בבית'. הוא לא היה נראה לחוץ בשום צורה. העובדה שהוא משחק טוב עבור הקבוצה שלו, שנמצאת בצמרת הליגה, נותנת לו הרבה ביטחון והוא ייקח ביטחון נוסף מהמשחק הזה. לא היה רגע יותר טוב מעכשיו בכדי להכניס אותו למערך שלנו".

סאות'גייט לא שכח גם את גריליש, שבישל את השער לחלוץ אברטון: "לג'יידון סאנצ'ו ולראחים סטרלינג יש את היכולת לכדרר ולעבור שחקנים, אבל הוא עושה את זה בצורה אחרת. הוא מרגיש בעוד בנוח כשהוא מקבל את הכדור תחת לחץ. אני מאוד מרוצה ממנו".

ג'ק גריליש | Nick Potts/PA Images via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי