גרינפלד ישפוט את גרמניה שמקווה להתאושש, פאטי יפתח בספרד

אנסו פאטי | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

ליגת האומות: המאנשאפט יפגשו בשבת את אוקראינה ויקוו שהשופט הישראלי 'יביא להם מזל' אחרי התוצאות המאכזבות. הכוכב הצעיר של ברצלונה ימשיך בהרכב הלה-רוחה מול שווייץ (21:35, ישיר בספורט4)

(גודל טקסט)

קמפיין ליגת האומות למונדיאל ימשיך מחר (שבת) לאחר שבחודש שעבר כלל הנבחרות ערכו את שני המחזורים הראשונים במסגרת שלב הבתים. במוקד נמצאים המשחק של ספרד מול שווייץ (החל מ-21:35, שידור ישיר בספורט4) והמשחק של גרמניה מול אוקראינה.

ספרד – שווייץ (21:35, ישיר בספורט4)

הלה-רוחה של לואיס אנריקה השיגו בחודש שעבר ארבע נקודות בשני משחקים, כאשר בראשון סחטו 1:1 דרמטי מגרמניה ובשני סיפקו יכולת מרשימה והביסו 0:4 את אוקראינה. ביום רביעי האחרון הם נפרדו ב-0:0 מפורטוגל במשחק ידידות, וכעת הם מקווים להמשיך את יכולת החיובית מתחילת ליגת האומות.

אנסו פאטי, שלהט במשחק הרשמי האחרון של הנבחרת עם שער בכורה במדים הלאומיים, אמור לפתוח בהרכב. בכלל, החלוץ שיחגוג 18 בסוף החודש פתח את העונה בצורה נפלאה ונראה כמי שהולך ומשתדרג. אדאמה טראורה, שערך את הופעת הבכורה שלו מול פורטוגל, מקווה לערוך בכורה במשחק רשמי, אך הוא לא אמור לעלות ב-11. מן העבר השני, שווייץ אמנם הפסידה לאוקראינה במשחק הראשון של הקמפיין, אך השיגה 1:1 מול גרמניה וגם לא הייתה רחוקה מלנצח אותה. מחר היא תנסה להפתיע גם את ספרד.

אדאמה טראורה בבכורה שלו מול פורטוגל | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

אוקראינה – גרמניה

הנבחרת של יואכים לב לא נראית טוב במשחקים האחרונים, ובעיקר התוצאות לא נראות טוב. שתי תוצאות תיקו בחודש שעבר בליגת האומות ו-3:3 מול טורקיה במשחק ידידות ביום רביעי האחרון המשיכו להדאיג, והמאנשאפט יצטרכו להשתפר ולהשיג את הניצחון הראשון בקמפיין. "אנחנו משקיעים הרבה מאמץ ועובדים וקשה ואנחנו רוצים לתגמל את עצמנו בניצחונות", אמר יואכים לב לקראת המשחק. "יש לי ציפיות גדולות מהמשחק הזה והמשחק הבא מול שווייץ".

מן העבר השני, הנבחרת של אנדריי שבצ'נקו ספגה 7:1 צורם מצרפת במשחק ידידות לפני יומיים ונראית כאנדרדוג מוחלט. טימו ורנר צפוי לפתוח בהתקפה של הגרמנים ולנצח להוביל אותם לניצחון. אגב, צוות שיפוט ישראלי ישפוט את ההתמודדות. אוראל גרינפלד ישמש כשופט הראשי, רועי חסן ועידן ירקוני יהיו הקוונים וגל לייבוביץ' ישמש כשופט הרביעי.

אוראל גרינפלד | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי