ראשון בספורט4: אנגליה ובלגיה ייפגשו לראשונה מאז המונדיאל

כשנתיים אחרי שני הניצחונות של "השדים האדומים" על "שלושת האריות", הנבחרות יתמודדו בוומבלי בליגת האומות (שידור ישיר החל מ-18:50). סאות'ג'ייט אישר שסאנצ'ו ואברהם ישובו לסגל, דה בריינה ולוקאקו יפתחו מנגד

(גודל טקסט)

משחקי ליגת האומות יימשכו מחר (ראשון) ולא רק נבחרת ישראל תעלה על כר הדשא. עוד לפני המשחק של וילי רוטנשטיינר ושחקניו נגד צ'כיה, ב-19:00 ייערך באצטדיון וומבלי מפגש מסקרן למדי בין נבחרת אנגליה לנבחרת בלגיה (שידור ישיר בספורט4).

אנגליה ובלגיה נמצאות יחד בבית עם דנמרק ואיסלנד ובעוד שלושת האריות החלו את הקמפיין עם 0:1 דחוק באיסלנד ו-0:0 בדנמרק, "השדים האדומים" שבו מדנמרק עם 0:2 ושלוש נקודות ולאחר מכן מחצו 1:5 את איסלנד. ביום חמישי השתיים ערכו משחקי הכנה ואנגליה גברה בקלות 0:3 על וויילס גם בהרכב משני, בזמן שבלגיה, גם היא בהרכב משני ברובו, סיימה ב-1:1 נגד חוף השנהב.

מחר כבר יעלו גארת' סאות'ג'ייט ורוברטו מרטינס בהרכבים מלאים, כך שבלגיה תעלה בין השאר עם קווין דה בריינה ורומלו לוקאקו, אך טיבו קורטואה שנפצע ייעדר וכמוהו גם אדן הזאר שטרם שיחק העונה גם עבור ריאל מדריד. אנגליה תחסר את ראחים סטרלינג, אבל הארי קיין ישוב לחוד על חשבון דומיניק קאלברט לואין הלוהט שכבש נגד וויילס וגם בכל משחקי אברטון העונה. בן צ'ילוול, שהתלונן על תסמינים של שפעת, לא צפוי לשחק וממתין לתוצאות בדיקת קורונה.

במסיבת העיתונאים של נבחרת אנגליה, סאות'ג'ייט סיפר כי הוא מקווה נואשות שהקהל ישוב במהרה למגרשים: "המשחק נגד וויילס היה דוגמה לחשיבות האוהדים. כל כך הרבה שחקנים צעירים ערכו הופעות בכורה וחלקם גם הבקיעו, אבל הם שיחקו בוומבלי ריק מאדם וזה כל כך עצוב בשבילם. אלה רגעים שהם צריכים לחלוק ולזכור ואין להם עם מי. הם יחיו עם הרגע הזה שהם הבקיעו שער במשחק בכורה במגרש ריק".

מאמן נבחרת אנגליה גם אישר שלסגל ישובו תמי אברהם וג'יידון סאנצ'ו, שהפרו את ההנחיות בשבוע שעבר ועל כן לא היו בסגל למשחק הקודם: "הם החמיצו את האימונים האחרונים וזו הבעיה היחידה, אבל הם כאן. המשכנו הלאה".

ג'יידון סאנצ'ו
סאנצ'ו. נראה שישוב להרכב ברביעי נגד דנמרק | Steven Paston/PA Images via Getty Images

למסיבת העיתונאים של בלגיה התייצב קווין דה בריינה, כוכב מנצ'סטר סיטי שהחמיא לאנגלים: "אני חושב שאנגליה יכולה לצפות מעצמה, יש לה נבחרת צעירה עם המון פוטנציאל שבהחלט יכולה לכוון לזכות ביורו ובמונדיאל. יש לה את הפוטנציאל לזכות. הרבה נבחרות רוצות לזכות, אבל אנגליה עם הסגל שיש לה, בהחלט יכולה לעשות את זה".

שני המפגשים הקודמים בין שתי הנבחרות היו במונדיאל 2018, אז בלגיה ניצחה במשחק על המקום השלישי 0:2 וגם בשלב הבתים גברה על אנגליה בתוצאה 0:1. ביום רביעי אנגליה תפגוש את דנמרק ובלגיה תתארח באיסלנד.

הרכבים משוערים

אנגליה: ג'ורדן פיקפורד, אריק דייר, קונור קואדי, הארי מגווייר, קיירן טריפייר, טרנט אלכסנדר ארנולד, דקלאן רייס, ג'ורדן הנדרסון, מייסון מאונט, מרקוס ראשפורד, הארי קיין.

בלגיה: סימון מיניולה, יאן ורטונחן, טובי אלדרווירלד, ג'ייסון דנאייר, תומא מונייה, טורגן הזאר, יורי טילמנס, אקסל ויטסל, קווין דה בריינה, יאניק קראסקו, רומלו לוקאקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי