הולנד לא הבקיעה ב-180 דקות תחת דה בור: "כואבות לנו העיניים"

פרנק דה בור
פרנק דה בור | ANP Sport via Getty Images

בנבחרת האורנג' חוששים מהמצב לאחר הפסד למקסיקו ותיקו בבוסניה מאז מונה המאמן במקום קומאן: "הכניס בלם במקום שחקן התקפה ב-0:0", נכתב בתקשורת. פרנקי דה יונג: "עדיף שזה יקרה לנו עכשיו מאשר ביורו"

(גודל טקסט)

נבחרת הולנד נעדרה מאליפות אירופה ב-2016 וגם מגביע העולם ב-2018, טורנירים גדולים ראשונים אליהם לא העפילה מאז 1984, אבל ביורו הקרוב היא תשתתף. רונאלד קומאן, העונה כבר מאמן ברצלונה, הצליח להשיב את השמחה ואת הכדורגל היפה לנבחרת האורנג' והעלה אותה בחזרה על דרך המלך, אבל אחרי 0:0 מאוד חלש בבוסניה והפסד 1:0 למקסיקו במשחק הכנה בשבוע שעבר, ההולנדים שוב דואגים מאוד לנבחרתם.

"הנבחרת הכאיבה לנו בעיניים", זו הכותרת הראשית הבוקר (שני) ב"טלחראף" וגם ב"AD" רוח הדברים הייתה דומה: "עידן חדש ומלהיב עבור האורנג'? כנראה שבדיוק ההיפך".

את רונאלד קומאן החליף בתפקיד כוכב העבר פרנק דה בור, שרק בספטמבר מונה בניסיון לשקם את הקריירה אחרי שנכשל באינטר ובקריסטל פאלאס ובשנתיים האחרונות אימן את אטלנטה יונייטד האמריקאית.

"לקח לנו 79 דקות להגיע להזדמנות ראשונה במשחק", נכתב בכעס בעקבות מעידה שמשמעותה שהולנד עם ארבע נקודות משלושה משחקים בליגת האומות, מפגרת בנקודה אחרי איטליה ובשוויון עם פולין וכמובן סופרת שני משחקים רשמיים תחת דה בור והיא עדיין ללא ניצחון.

לוק דה יונג
לוק דה יונג | Nikola Krstic/Soccrates/Getty Images

"ניית'ן אקה נכנס שמונה דקות לסיום, ב-0:0, כשלדה בור יש שחקן התקפה על הספסל. זה היה חילוף מוזר", נכתב על כך שהולנד לא כבשה ב-180 דקות תחת דה בור. בהולנד גם הזכירו את העובדה שכמאמן קריסטל פאלאס, הקבוצה לא הבקיעה בכל ארבעת משחקיה הראשונים בפרמיירליג והפסידה בכולם.

להגנתו אמר דה בור בסיום: "יצרנו מצבי הבקעה ודאיים והיינו צריכים לכבוש לכבוש לפחות שער אחד. נבחרת כמו בוסניה אי אפשר לנצח אם אתה לא חד, זו נבחרת שסיימה בתיקו נגד איטליה.

פרנקי דה יונג, קשר ברצלונה ניסה להסביר את התוצאות האחרונות והיכולת במשחקים אלה: "אנחנו אותם שחקנים עם אותן איכויות, אבל זה נכון שכרגע דברים לא מסתדרים לנו. הנבחרת בגישה טובה וכולם רוצים להצליח, אבל יש תקופות כאלה שצריך לדעת לעבור. עדיף שזה יקרה לנו עכשיו מאשר ביורו".

קווינסי פרומס, פרנקי דה בור
קווינסי פרומס, פרנקי דה בור | Nikola Krstic/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי