מאמן סלובקיה נדבק, עוזר המאמן: "מקווה שזהבי ייקח הפסקה"

יממה לפני המשחק בליגת האומות, הסלובקים הודיעו כי בנוסף לשקריניאר ומיחאליק, גם האפל נדבק ועל הקווים יעמוד ברונגראף, שהזהיר מפני החלוץ: "כובש כל משחק שני". בסך הכל תשעה נמצאו חיוביים במחנה של היריבה

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל יצאה הבוקר לסלובקיה למשחק השלישי והאחרון בחלון הנבחרות השבוע, אחרי הפסד לסקוטלנד בפלייאוף יורו 2020 בתום 120 דקות ודו קרב פנדלים ולאחר מכן 2:1 לצ'כיה במסגרת ליגת האומות, אבל נראה שהתפשטות הקורונה באירופה ממשיכה להכות גלים.

כידוע, בנבחרת ישראל כבר נמצאו חיוביים לנגיף לואי טאהא, ניר ביטון, חאתם אלחמיד ואיש צוות וכזכור גם בנבחרות סקוטלנד וצ'כיה אובחנו חולים. כעת גם בשורות היריבה מחר (רביעי, 21:45), נבחרת סלובקיה, התברר כי הנגיף מתפשט.

ההתאחדות הסלובקית הודיעה הבוקר כי בנוסף למאמן פאבל האפל, גם הכוכב מילאן שקריניאר, בלם אינטר, והקשר ירוסלאב מיחיאליק נמצאו חיוביים לקורונה. השניים כמובן ייעדרו מהמשחק ועל הקווים יעמוד עוזרו של האפל, אוטו ברונגראף. הסלובקים הבהירו כי כל החולים אינם סובלים מתסמינים ומרגישים טוב מאוד. בסך הכל תשעה אנשי צוות בסלובקיה נמצאו חיוביים, כולל דוברת ההתאחדות ועובדים נוספים.

שחקני סלובקיה בחודש שעבר בישראל | אודי ציטיאט

בשעות הערב, ברונגראף התייצב למסיבת העיתונאים לקראת המשחק והחמיא לנבחרת ישראל: "אנחנו סגורים על המערך, אבל יש לנו עוד אימון ואנחנו לא רוצים לגלות סודות. ישראל מגיעה אחרי שתי תוצאות לא טובות, אבל הציגה יכולת טובה יותר מהרגיל, במיוחד נגד הצ'כים. מצפה לנו משחק נגד קבוצה מגוונת עם בועטים מסוכנים ברמה האינדיבידואלית".

עוזר המאמן הזהיר מפני האיום הגדול בצד הישראלי: "ערן זהבי כובש בתדירות גבוהה, כל משחק שני בממוצע. הוא כבש נגד הצ'כים, כך שאני מקווה שייקח הפסקה מחר. קודם כל נצטרך להגיע לרחבה שלהם יותר מאשר במשחק הקודם. בדרך הזו נוכל לשלוט במשחק".

מארק האמשיק, שיגיע ל-10,000 דקות במדים הלאומיים אם לא יוחלף לפני הדקה ה-57, הוסיף: "אנחנו צריכים לנצח כדי לצאת מהמקום האחרון. סקוטלנד וצ'כיה רחוקות נקודה מאיתנו, כך שיהיה קרב קשה מול ישראל על ההישארות בדרג ב'. אנחנו צריכים להעז יותר ולבעוט יותר לשער. שמחים לחזור לשחק בבית וחבל שזה יהיה ללא קהל, אבל אנחנו חייבים להשיג נקודות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי