ניצחונות לצרפת ולפורטוגל, אנגליה הפסידה לדנמרק

אלופת העולם השיגה 1:2 על קרואטיה, אך דווקא אלופת אירופה נמצאת בראש הבית בעקבות 0:3 על שבדיה. שלושת האריות נותרו ב-10 שחקנים ורשמו הפסד בכורה בקמפיין. 1:1 בין איטליה להולנד, בלגיה ניצחה את איסלנד

(גודל טקסט)

במקביל לניצחון האדיר של ישראל בסלובקיה, התקיימו לא פחות מ-17 משחקים אשר נעלו את חלון הנבחרות של חודש אוקטובר. במוקד היו המשחקים בין צרפת לקרואטיה שנגמר 1:2 לטריקולור, כאשר פורטוגל עלתה לראש הבית בזכות 0:3 על שבדיה. אנגליה הפסידה 1:0 לדנמרק ובלגיה ניצלה זאת וחלפה על פניה עם 1:2 באיסלנד. איטליה והולנד רשמו עוד משחק ללא ניצחון ונפרדו ב-1:1 מאכזב ובבית הישראלי סקוטלנד השיגה 0:1 על צ'כיה.

קרואטיה – צרפת 2:1 (צפו בתקציר)

בשחזור גמר המונדיאל אלופת העולם שוב גברה על סגניתה. את שער היתרון כבש חלוץ המושמץ של ברצלונה אנטואן גריזמן עם פצצה מקרוב עוד בדקה השמינית, אלא שניקולה ולאשיץ' מצא את הוגו לוריס לא מוכן ושלח כדור חד לפינה הימנית. קיליאן אמבפה החזיר את היתרון לצרפת כאשר כבש את שער הניצחון בדקה ה-79.

פורטוגל – שבדיה 0:3

למי שלא זוכר, מעבר להיותה אלופת אירופה, פורטוגל מחזיקת ליגת האומות והערב חלפה על פני צרפת בדרך לפסגה גם ללא כריסטיאנו רונאלדו החיובי לקורונה. דיוגו ז'וטה המצטיין במשחק, בישל לברנרדו סילבה את הראשון (21) ובהמשך הוסיף צמד משלו (44 ו-72) שסגר את הסיפור.

איטליה – הולנד 1:1 (צפו בתקציר)

שתי הנבחרות רשמו תיקו שני ברציפות ואיבדו את המקום הראשון לפולין, שהביסה 0:3 את בוסניה. מי שכבש ראשון באצטדיון אתלטי אזורי ד'איטליה, היה קשרה של רומא לורנצו פלגריני, שנכנס לעומק לאחר מסירה של ניקולו בארלה והכניע את יאספר סילסן מקרוב. קשר מנצ'סטר יונייטד, דוני ואן דה ביק, קבע את תוצאת הסיום כבר בדקה ה-25, כאשר ניצל ערבוביה וכבש מקרוב.

אנגליה – דנמרק 0:1

אנגליה רשמה הפסד ראשון בקמפיין בעיקר, בגלל שנותרה בעשרה שחקנים לאור שני צהובים מוקדמים של הבלם היקר בהיסטוריה הארי מגווייר (5, 32) כעבור שלוש דקות, קיבלה דנמרק פנדל לאחר עבירה של קייל ווקר וקשר אינטר כריסטיאן אריקסן סגר את הסיפור עם בעיטה מדויקת לצד ימין.

איסלנד – בלגיה 2:1

המדורגת הראשונה בעולם שבה למקום הראשון בבית 4 בזכות צמד של רומלו לוקאקו שהחל עם שער מוקדם בדקה התשיעית ופנדל בדקה ה-38, בין לבין בירקיר סאוורסון איזן זמנית, אך לא מנע מאיסלנד לרשום הפסד רביעי בארבעה משחקים.

תוצאות נוספות

פולין – בוסניה 0:3

פינלנד – אירלנד 0:1

בולגריה – ווילס 1:0

נורבגיה – צפון אירלנד 0:1

רומניה – אוסטריה 1:0

רוסיה – הונגריה 0:0

טורקיה – סרביה 2:2

ליטא – אלבניה 0:0

בלארוס – קזחסטן 0:2

אסטוניה – ארמניה 1:1

יוון – קוסובו 0:0

מולדובה – סלובניה 4:0

מקדוניה הצפונית – גיארוגיה 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי