גריזמן העביר מסר לקומאן: "דשאן יודע איך לשחק איתי"

חלוץ ברצלונה, שהוחלף בכל משחקי הקבוצה העונה, כבש שער נהדר ב-1:2 של צרפת בקרואטיה וטען: "אני מרגיש טוב, מקבל ביטחון מהמאמן ומהחברים שלי ומרוויח מכך". וגם: אמבפה שובר שיאים

(גודל טקסט)

כבר מעל שנה חלפה מאז ברצלונה רכשה את אנטואן גריזמן ב-120 מיליון יורו מאתלטיקו מדריד, אבל החלוץ עדיין מתקשה לבוא לידי ביטוי בקטלוניה. זה גם לא סוד, על פי הדיווחים התמידיים, שאפילו להתאקלם הוא לא לגמרי הצליח בברצלונה. לעומת זאת, בנבחרת צרפת הסיפור שונה לחלוטין ולראיה שער מדהים נוסף שכבש אתמול בניצחון של הטריקולור 1:2 בקרואטיה.

גריזמן היה הראשון למצוא את הרשת, כבר אחרי שמונה דקות הוא העלה את אלופת העולם ליתרון בזאגרב, וחברו לחוד והכוכב הגדול הבא, קיליאן אמבפה, הכריע את המפגש בדקה ה-79 מבישול של לוקה דינייה אחרי שניקולה ולאשיץ' איזן זמנית בדקה ה-64.

"מסר מגריזמן?", זו הכותרת הבוקר באתר החדשות הקטלוני "ספורט", לאור דבריו של החלוץ אמש בקרואטיה: "דידייה דשאן יודע היכן להציב אותי ואיך לשחק איתי", מה שכמובן ישר כוון נגד מאמנו החדש, רונאלד קומאן שהעונה פתח עם גריזמן בכל שלושת משחקי הליגה, אך הציב אותו באגף ימין והחליף אותו בכל המשחקים – כולל בהפסקת המחצית ב-0:3 על סלטה ויגו.

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

"אני מרגיש טוב, כי המאמן יודע איך לשחק איתי ואני מרוויח מכך", אמר גריזמן אמש, "אני גם מקבל את הביטחון מהמאמן ומהחברים שלי", במה שיכול גם להתפרש כביקורת לא רק כלפי קומאן, אלא גם כלפי חברי בשנה האחרונה.

פרט לגריזמן, כאמור גם אמבפה מצא אתמול את הרשת ובכך הפך לחלוץ הצעיר ביותר באירופה – לא רק בנבחרת צרפת – שכבש 16 שערים בנבחרת בוגרת מזה 14 שנה. אמבפה עשה זאת בגיל 21 ו-299 ימים והאחרון שהגיע למספרים כאלה היה הגרמני לוקאס פודולסקי, שכבש גם כן 16 שערים בנבחרת הבוגרת כבר בגיל 21 ו-90 ימים בלבד, אי שם בספטמבר 2006.

באשר לגריזמן, היה זה שערו ה-32 במדי הטריקולור והוא עקף את זידאן זידאן ועלה למקום החמישי בטבלת מבקיעי נבחרת צרפת.

קיליאן אמבפה, אנטואן גריזמן
קיליאן אמבפה, אנטואן גריזמן | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי