אגדה: ראמוס צפוי להפוך לשחקן עם הכי הרבה הופעות בינ"ל אי פעם

סרחיו ראמוס | Ruben Albarran/Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

קפטן נבחרת ספרד וריאל מדריד ישווה הערב מול הולנד (21:35, ספורט3) את שיאו של בופון ככדורגלן האירופי עם הכי הרבה הופעות בנבחרת (176) ודולק אחרי שיא כל הזמנים של אחמד חסן המצרי, לו 184 הופעות

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

סרחיו ראמוס מחזיק בלא מעט שיאים, חלקם מחמיאים יותר וחלקם מחמיאים פחות. לדוגמה, קפטן ריאל מדריד הוא השחקן שקיבל הכי הרבה כרטיסים אי פעם בתולדות הליגה הספרדית ובכלל בליגות הבכירות באירופה – 191. כמו כן, הוא שיאן ההרחקות בתולדות הלה-ליגה – 20 פעמים.

לא רק בגזרת הליגה הבלם האגדי הוא שיאן הכרטיסים, אלא גם בליגת האלופות (44 כרטיסים) ובנבחרת ספרד (24). הוא כידוע גם שיאן ההופעות בנבחרת ספרד, אבל ראמוס בדרך לשבור שיא ייחודי. הערב (רביעי, 21:35, שידור ישיר בספורט3) הוא יפגוש עם נבחרת ספרד את נבחרת הולנד למשחק ידידות וירשום את ההופעה ה-176 שלו.

למה זה מיוחד? הוא ישתווה לג'אנלואיג'י בופון ויהפוך לכדורגלן האירופי עם הכי הרבה הופעות בנבחרת אי פעם בצוותא עם שוער יובנטוס, שכבר פרש כידוע מנבחרת איטליה. ביום שבת ראמוס יפגוש עם ספרד את נבחרת שווייץ והשיא הזה כבר יהיה חתום על שמו בלבד, כשיהפוך בלעדית לכדורגלן האירופי עם הכי הרבה הופעות בינלאומיות אי פעם.

סרחיו ראמוס חוגג | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

אך בלם ריאל מכוון לעבר שיא אחר ועוצמתי הרבה יותר – הוא רוצה להיות השחקן שהופיע הכי הרבה אי פעם במדי נבחרת כלשהי בעולם. מי שמחזיק כרגע בתואר הוא אחמד חסן המצרי, לו 184 הופעות, וראמוס בכלל לא רחוק ממנו ועתיד בחודשים הקרובים לרשום את ציון הדרך יוצא הדופן.

ראמוס אמור לשחק בנבחרת ספרד לכל הפחות עד תום מונדיאל 2022 בקטאר, ועד אז – הוא עתיד להגיע להופעתו ה-200 במדים הלאומיים, שזה פשוט דבר חסר תקדים ודבר שלא קרה מעולם. עד אז, אנחנו ממשיכים ליהנות מהבלם בן ה-34 שרושם את ההיסטוריה בכל יום מחדש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי