שערורייה: שחקן קרואטיה אובחן כחיובי לקורונה במחצית והוחלף

שחקני נבחרת קרואטיה | OZAN KOSE/AFP via Getty Images

עוד סיבה לכעס ולחומר למחשבה על כדורגל הנבחרות בעת הנגיף: רק במחצית ה-3:3 נגד טורקיה גילה המגן דומאגוי וידה שהוא חולה קורונה, המאמן זלטקו דאליץ' לא לקח סיכונים והוא נכנס מייד לבידוד

(גודל טקסט)

קרואטיה, סגנית אלופת העולם, הוגרלה לבית קשה מאוד בליגת האומות יחד עם צרפת שגברה עליה בגמר ב-2018 וכן עם אלופת אירופה פורטוגל. אתמול (רביעי) סיימה הנבחרת של זלטקו דאליץ' ב-3:3 נהדר נגד נבחרת טורקיה אלא שהכדורגל ההתקפי לא היה סיפור המשחק כי אם דווקא בדיקת הקורונה.

כל שחקני נבחרת קרואטיה עברו בדיקות ביום שני ואובחנו שליליים והיה עליהם לבצע בדיקה נוספת. הבעייה הייתה שהתוצאות הגיעו רק במחצית המשחק נגד טורקיה. המגן דומאגוי וידה ששימש כקפטן בהעדרו של לוקה מודריץ', הוחלף מייד על ידי המאמן כאמצעי זהירות אך במחצית שלו על כר הדשא הספיק לבוא במגע כמובן הן עם שחקני נבחרתו והן עם היריבים.

בהתאחדות הקרואטית מיהרו להדגיש כי עמדו בקפדנות בכל פרוטוקול אופ"א. המגן שמשחק בבשיקטאש הועבר מייד לבידוד וישהה בימים הקרובים באיסטנבול. הוא כמובן לא ימריא עם נבחרתו לשבדיה למשחק בליגת האומות בעוד יומיים. בזמן האחרון עלו לא מעט טענות על משחקי הנבחרות, לפחות משחקי הידידות, בעידן הקורונה. נדמה שהמקרה הזה הביא לא מעט כעס וחומר למחשבה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי