גריליש החמיא לסאות'גייט ה'מבריק', המאמן: "מאוד מרוצה"

ג'ק גריליש, גארת' סאות'גייט | CARL RECINE/POOL/AFP via Getty Images

נבחרת אנגליה ניצחה 0:3 את אירלנד במשחק ידידות, כוכב אסטון וילה המשיך לתקוע יתד במדים הלאומיים ושיבח את מאמנו, אשר נהנה משילוב הצעירים. ראשפורד וקודי שוחררו מהסגל, בלינגהאם ערך בכורה בגיל 17

(גודל טקסט)

נבחרת אנגליה צועדת לימים יפים, כך זה מרגיש. דור משובח גודל אצל נבחרת שלושת האריות, שגברה אתמול (חמישי) 0:3 על אירלנד במשחק ידידות, רגע לפני המפגש מול המרתק מול בלגיה אשר ייערך ביום ראשון במסגרת ליגת האומות (החל מ-21:35, שידור ישיר בספורט3).

ארבעה שחקנים בהרכב שפתח אתמול היו בגיל 21 ומטה, כאשר גם המחליפים היו צעירים מאוד דוגמת פיל פודן (20) וג'וד בליהנגהאם, אשר ערך את הופעת הבכורה שלו במדי הנבחרת הבוגרת בגיל 17 ו-136 ימים בלבד. רק ווין רוני (17 ו-111 ימים) ות'יאו וולקוט (17 ו-75 ימים) ערכו בכורה בגיל צעיר יותר מאשר קשר דורטמונד.

אבל עם כל הכבוד לצעירים, ויש הרבה, מי ששוב הציג יכולת מצוינת היה ג'ק גריליש. הקשר בן ה-25 ערך בסך הכל את הופעתו השלישית בנבחרת אנגליה, פתח בהרכב פעם שנייה, אך ממשיך לתקוע יתד חזק אצל המאמן גארת' סאות'גייט וממשיך את ההתקדמות העצומה שלו. מתחילת העונה, קפטן אסטון וילה היה מעורב ב-12 שערים ב-11 משחקיו בכל המסגרות (גם במדי הקבוצה וגם במדי הנבחרת). הוא כבש חמישה שערים ובישל עוד שבעה, והמספרים שלו מלווים ביכולת פנטסטית.

ג'יידון סאנצ'ו, ג'ק גריליש | NICK POTTS/POOL/AFP via Getty Images

אתמול גריליש שוב היה השחקן הטוב ביותר על המגרש, כפי שקורה ברוב המשחקים שלו העונה, והוא נשמע חיובי מאוד לגבי עתידו בנבחרת: "אני רוצה לשחק כמה שיותר וכל מה שאני צריך לעשות זה להרשים את המאמן כמה שאוכל. מאז שאני כאן – הוא מבריק איתי. הוא מדבר איתי הרבה ואומר לי מה הוא רוצה שאני אעשה".

סאות'גייט עצמו אהב את מה שראה: "אני מאוד מרוצה מאיך שהשחקנים שלי שיחקו. שיחקנו עם הרבה שחקנים צעירים ללא ניסיון, אבל החזקנו מצוין בכדור ויצרנו הרבה מצבי הבקעה. היינו מצוינים בעיקר בהתקפות דרך האגף השמאלי עם גריליש, בוקאיו סאקה ובהמשך גם מייסון מאונט. יש לנו הרבה שחקנים ותחרות גדולה על המקום בסגל, ושוב, אני מאוד מרוצה".

מרכוס ראשפורד שוחרר מהסגל בעקבות פציעה קלה ממנה הוא סובל וחזר למנצ'סטר יונייטד. גם בלם וולבס, קונור קודי, חזר לקבוצתו, מכיוון שמערכת המעקב של הממשלה זיהתה שבא במגע עם מאומת לקורונה, ועל אף שהוא יצא שלילי לנגיף בשתי בדיקות – לא קיבל אישור להתאמן ולשחק עם חבריו ונאלץ להיכנס לבידוד.

ג'וד בלינגהאם עולה להופעת הבכורה בנבחרת אנגליה | Nick Potts/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי