נוייר יהפוך לשיאן מול ספרד, לב: "קרוס יפתח"

אלוף העולם לשעבר יהפוך לשוער בעל מספר ההופעות הגבוה ביותר בתולדות נבחרת גרמניה, שגברה 1:3 על אוקראינה והעפילה לראש הבית. המאמן מרוצה: "השגנו את מה שרצינו". ורנר שוב להט: "הפנים ליורו"

(גודל טקסט)

רגע לפני קרב הענקיות על ראשות הבית (חמישי החל מ-21:35, שידור ישיר בספורט3) נבחרת גרמניה העפילה למקום הראשון לאחר שספרד, יריבתה בעוד יומיים, מעדה וסיימה ב-1:1 מול שווייץ. אחרי שהשיגה 1:2 בחוץ באוקטובר, החבורה של המאמן יואכים לב חזרה הפעם מפיגור ביתי ל-1:3 די קל והשלימה ניצחון כפול על אוקראינה, שעלתה ליתרון מפתיע בפתיחה אך לא הצליחה לשמור עליו ונכנעה לכישרון והמשמעת של המארחת.

ללא ג'ושוע קימיך הפצוע, קאי האברץ שנמצא חיובי לקורונה וטני קרוס המורחק, טימו ורנר הוביל את הגרמנים לניצחון עם צמד, כשלירוי סאנה כבש את הראשון במשחק ולאון גורצקה הנפלא סיפק שני בישולים אדירים וזכה לכינוי "אמן" בתקשורת הגרמנית. מנואל נוייר הוותיק רשם את משחקו ה-95 בין הקורות של הנבחרת ובכך השווה את שיאו של זפ מאייר, אותו הוא צפוי לשבור במשחק הקרוב בספרד ולהפוך לשוער הגרמני בעל מספר ההופעות הרב ביותר בהיסטוריה.

"זה לא היה משחק קל בכלל, אוקראינה כבשה שער מוקדם והיא קבוצת כדורגל טובה מאוד", הבהיר בסיום המאמן הגרמני יואכים לב. "המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה, שיחקנו בקצב גבוה, יצרנו מצבי הבקעה ושלטנו במשחק. במחצית השנייה היינו הרבה פחות מסוכנים מבחינה התקפית, אבל בסך הכל אנחנו יכולים להיות מרוצים. היו חסרים לנו כמה שחקני מפתח, אך עדיין הצלחנו להשיג את מה שרצינו. טוני קרוס? הוא יפתח נגד ספרד".

ורנר, שהמשיך את כושרו הטוב מצ'לסי ומצא את הרשת משחק חמישי ברציפות בכל המסגרות, אמר בסיום: "זה נראה די טוב מבחינתנו, במיוחד במחצית הראשונה. אני חושב שמשחק ההגנה של הנבחרת השתפר והתייצב ככל שהדקות חלפו. אם נוכל להמשיך ולעבוד ביחד על בסיס קבוע, נמשיך להתחבר, להתקדם ולהציג יכולת גבוהה בהרבה, כשבאופק כבר נמצאת אליפות אירופה ולשם אנחנו כמובן מכוונים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי